Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

- Φυσικά, επειδή είμεθα φιλαλήθεις, πρέπει να σας πούμε πως δεν είναι και οι 2.452.630 επιστολές επαινετικές. Πάνω από 7 επιστολές δήλωσαν πως σιχαίνονται το kazan dp.gr και μία φίλη μάλιστα μας έγραψε πως οι μονόλογοί μας της φέρνουν εντερικές διαταραχές. Παραθέτω αυτούσια την επιστολή της :

"Αγαπιτό αλλά και σηχαμερό kazan dp.gr, αποφάσησα να σου γράψο γιατί από την μέρα που άνιξες και κακό χρόνο νάχις έχις ασχολιθή με τους πάντες εκτός από μένα. Γιατί δηλαδής εγώ δεν σου κάνω γιά μούσα των σατηρηκών σου σχολείων? Αφού και μούσι έχω και σχολήο έχο πάη και ορέα γυνέκα είμαι και πολλή καλιεργιμένη, καλιεργό από μικρή μποστάνια και τον ελέφθερο χρόνο μου ασχολούμε με το μάρκετηνγκ και το αερόμπικ εξού και η φιδίσια σιλουέτα μου. Γιατί δηλαδίς θα πρέπι να κάνις φίρμα τον πάσα ένα τυχάρπαστο και όχι εμένα που στο κάτο-κάτο είμαι η πιό τυχάρπαστη απόλους ? Μήπως επειδής είμαι κνίτισα και δεν κάμνεις γούστο το κώμα μου ? Μάθε λιπόν πως ούτε και γό σε γουστάρω και όποτες σε διαβάζω που να σε διαβάσει ο παπάς, μούρχεται έμετος και εντερικές διαταραχαί και ανακατέβοντε τα εντόσθιά μου αλλά και τα άλλα μου ζωτικά όργανα. Αν δεν γράψις κάτιτις κε γιά μένα την κατάρα μου νάχις και να μιν σόσις να δις χιτς στο χιδέο σου σάιτ και να σου καεί το τροφοδοτηκό του κομπιούτερ σου και να μιν σόσεις να ξανακάμεις γοοίντοους απντέητ. Και να ξεύρις πος τουλάχηστον εγό θα σε πολεμίσω με νύχια κε με δόντια κε θα πω όπου σταθώ κι όπου βρεθώ γιά τις μπομπές σου με τιν Σούλα την κομμότρια που τιν έταξες γάμο και δεν τιν πήρες αλλά ξεύρω γιατί δεν την πίρες γιατί εινε αλήθια που λενε πος τα έχις με τον Παναγιώτη πούχει τον φούρνο γιατί μπορή να είμε καλός άνθροπος και κυρία και να μην θελω να εκθέτο τους άλλοι αλλά αμα θέλω να βγάλω τη χολή μου καμμιά δεν είναι καλίτερη από μένα.

Σε φιλώ (που να σε νεκροφιλήσουν)
κε σιγχαριτίρια δια τιν ορέαν σας εκπομπήν.

Πικραμένη Κνίτισσα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου