Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

- Μιάς και "περί ευγένειας" ο λόγος, θυμήθηκα ένα περιστατικό που έζησα προ αρκετών ετών. Το "έργο" σε ένα χωριό έξω από την Κόρινθο αν θυμάμαι καλά (καθότι και τα πολλά κεράκια της τούρτας δεν βοηθάνε την μνήμη). Ο πατέρας δολοφονεί τα δύο του παιδιά (αγόρι και κορίτσι 8-11 ετών) κόβοντάς τους την καρωτίδα με πριόνι, "γιά να εκδικηθεί την γυναίκα του η οποία τον απατούσε" (κατά τα λεγόμενά του). Ο γνωστός (γιά την ηθική του ακεραιότητα αλλά και γιά την αγωνιστικότητά του στον πόλεμο κατά των εμπόρων ναρκωτικών και όχι μόνον) Εισαγγελέας κ. Λογοθέτης, απολύτως σοκαρισμένος από την απίστευτη φρίκη της σκηνής, απευθυνόμενος στον δράστη τον ρωτά : - Γιατί ρε το έκανες αυτό ? Και ο δράστης ατάραχος του απαντά: - Γιατί κύριε Εισαγγελεύ μου μιλάτε στον ενικό ?
Μερικά χρόνια αργότερα, ο Eισαγγελέας κ. Λογοθέτης, μου "εξομολογήθηκε" πως ήταν η πρώτη φορά στην ζωή του που ήρθε τόσο κοντά στο να διαπράξει έγκλημα. "Όταν μου είπε αυτό, σκέφτηκα να τον πετάξω από το παράθυρο του γραφείου μου και δεν με ένοιαζε ούτε ότι θα έκανα φόνο ούτε η καριέρα μου και τό όνομά μου ούτε τίποτε.Ήθελα μόνο να τον πετάξω από το παράθυρο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου