Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

- Και δεν με πειράζει

 προσωπικά που, εδώ και πολλά χρόνια, ο μοναδικός ίσως έλληνας που πραγματικά παράγει πολιτική σε αυτή τη χώρα είναι ο Λάκης Λαζόπουλος, αλλά κυριολεκτικά τρελλαίνομαι όταν στις τηλεσυζητήσεις παίρνουν εκείνο το σοβαρό ύφος πιστεύοντας πως γράφουν την σύγχρονή μας ιστορία. Όχι πως δεν την γράφουν δηλαδή αλλά με τον τρόπο που την γράφουν αυτοί, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα τους γράψει κι΄ εκείνη.

Ε διάολε δεν μπορούμε να τάχουμε και όλα σε αυτή τη ζωή. Δεν γίνεται δηλαδή και να έχουμε καταστρέψει τον τόπο και να βγούμε Μις Ελλάς στα καλλιστεία της ιστορίας. Βέβαια ξέχασα πως υπάρχει και ο αντικειμενικός ΣΚΑΪ ο οποίος κατάφερε, (ίδρωσε βέβαια μέχρι να το καταφέρει αλλά πάντως το κατάφερε), να αναδείξει μέσα στους 10 μεγαλύτερους Έλληνες όλων των εποχών και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή τον γέρο της Δημοπρασίας. Και μάλιστα, κατά μία περίεργη μοίρα θαρρείς, πάλι από κοντά του ένας Θόδωρος,  αλλά ένας Θόδωρος λίγο πιό μπρουτάλ αυτή τη φορά, ακριβώς πίσω του δηλαδή ο Θόδωρας ο Κολοκοτρώνης, έτσι γιά να οργιάζει η φαντασία μας γιά το τί μπορεί να παιχτεί όταν σβήσει το πνευματικό φώς  αυτής της χώρας ο σεβάσμιος δημοδιδάσκαλος του έθνους μας Αλαφούζος.

Βέβαια θα μου πείς αυτό σε πείραξε, εδώ στο ίδιο καλλιστείο βρέθηκε ο Θοδωρής Ζαγοράκης να είναι "μεγαλύτερος Έλληνας" από τον Επίκουρο, τον Κορνήλιο Καστοριάδη, τον Κλεισθένη και τον Αισχύλο.

Εδώ πραγματικά ταιριάζει γάντι η βαθυστόχαστη ιστορική ρήση του Μεγάλου φιλέλληνα φωτογράφου της Αναγέννησης (του dpgr) Jonnek Jonneksson : "Bρε δε γαμιόμεθα λέω γώ..."

40 σχόλια:

  1. αναφορικα, τον λαζοπουλο εχω καιρο που σταματησα να τον βλεπω. το χιουμορ του εχει χασει το μετρο που ειχε στην αρχη.(ισως απο δικαστικες διαμαχες που εχει εμπλακει, ειδε οτι τιποτα δεν λειτουργει και καταλαβε οτι μπορει να κανει και να λεει οτι θελει πια)
    παραδειγμα, λες ενα αστειο για καποιον, τελος. τι τα θες 10 εκπομπες να με τυραννας για το ιδιο (ασημαντο) προσωπο?
    η αλλαζονεια και η υβρις συμφωνα με την εννοια που την εδιναν οι αρχαιοι ειναι εξ ορισμου αντικοινωνικη. μα θα μου πεις ε και?
    μην ακους, κλειστο. αυτο λοιπον κανω.
    μ αρεσει η χιουμοριστικη γκρινια οταν ειναι ''δημιουργικη''..

    αυτη την τελευταια ρηση που αναφερεις, σαν να την εχω ξανακουσει καπου. αλλαζει το νοημα αναλογα με το ποιος την λεει? :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τι μπορεί να εννοεί κάποιος μιλώντας γιά "μέτρο του χιούμορ". Η λέξη χιούμορ εμπεριέχει ήδη τα δικά της μέτρα. Ο Λαζόπουλος, όπως και κάθε σημαντικός άνθρωπος που έχει δυνατότητα να παρεμβαίνει στο κοινωνικό γίγνεσθαι ΧΩΡΙΣ να έχει παράλληλα και κάποια από τις γνωστές εξουσίες, μπορεί μόνο πολύ να αγαπηθεί ή μόνο πολύ να μισηθεί. Τρίτη εκδοχή δεν υπάρχει. Πάντως σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητος. Ακόμη και αυτοί όμως που τον μισούν τον παρακολουθούν και μάλιστα αυτοί με πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ο Λαζόπουλος είναι ένας πραγματικός "κίνδυνος" γιά κάθε πρόσωπο ή κατάσταση που μας καταδυναστεύει και προσβάλλει την λογική μας αλλά και την αξιοπρέπειά μας.Και αποτελεί "κίνδυνο" γιατί δεν απευθύνεται πουθενά αλλού παρά στον κοινό μας νού. Και δεν υπάρχει τίποτε πιό "επικίνδυνο" τελικά από τον κοινό μας νού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ''μπορεί μόνο πολύ να αγαπηθεί ή μόνο πολύ να μισηθεί. Τρίτη εκδοχή δεν υπάρχει.''
    να υπαρχει ανθρωπος που τα λεει ολα σωστα η ολα λαθος δεν νομιζω.
    παντως πως καταφερνω σε μερικα που λεει να μου ρχεται ακομη και να κλαψω και σε αλλα να σπασω την τηλεοραση, ουτε κι εγω ξερω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από ένα σατιρικό καλλιτέχνη δεν είναι το ζητούμενο να μας δώσει το "σωστό" ή το "λάθος" εν είδει λιωμένης παιδικής φρουτόκρεμας αλλά να επισημαίνει με τον δικό του τρόπο το παράλογο αλλά και το αήθες, κρατώντας έτσι σε εγρήγορση τα αντανακλαστικά του πολίτη. Σε μιά Δημοκρατία, η σάτιρα δεν αποτελεί μόνο μέρος της παιδείας ενός λαού αλλά και την αυθεντικότερη διαδικασία ελέγχου της κάθε εξουσίας.(της ΚΑΘΕ). Είτε αυτή εκπορεύεται από το γραφείο κάποιου πολιτικού είτε εκπορεύεται από το κρεβάτι κάποιας σταρλετίτσας που προσπαθεί να μας επιβάλλει από τα μέσα την δική της "αισθητική πρόταση" μόνο και μόνο επειδή χάρισε την αγνότητά της στα κατάλληλα πρόσωπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και παλι δεν καταλαβα γιατι ενας σατιρικος καλλιτεχνης πρεπει να εχει το αλαθητο σε οτι λεει..
    τελος παντων, διαφορα αποψεων.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. διορθωσις..
    και παλι δεν καταλαβα γιατι ενας σατιρικος καλλιτεχνης πρεπει να εχει το ''μη αηθες'' σε οτι λεει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παύλο, κάνεις λάθος στο "ΧΩΡΙΣ να έχει παράλληλα και κάποια από τις γνωστές εξουσίες".
    Είναι γνωστό ότι η εξουσία που δίνει η δημοσιότητα και η προβολή ξεπερνά μερικές φορές πολύ την "κανονική" εξουσία.
    Το ότι μεταβάλλει την κοινή γνώμη κατά το δοκούν δεν είναι λίγο.

    Γενικά η θέση μου για τον Λάκη είναι η ίδια με του Μήτσου. Αλλού συμφωνώ με τα χίλια, αλλού θέλω να του πετάξω κάτι βαρύ στο κεφάλι.
    "Άσφαλτοι" (sic) δεν υπάρχουν πια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αρα σε μια γελοιογραφια μπορει ο καλλιτεχνης να ζωγραφισει μια καρικατουρα καποιου σε σεξουαλικη πραξη..τοτε θα μιλαει το δικαιο της λογικης του ψυχης? η θα κοροιδευει, πραγμα που νομιζω, την λογικη της δικιας μου ψυχης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν μιλάει ένας καλλιτέχνης δεν μιλάει ως φυσικό πρόσωπο αλλά ως καλλιτέχνης.Και ανάμεσα στις αρετές της σάτιρας δεν περιλαμβάνεται ούτε η "ακρίβεια" ούτε η "δικαιοσύνη".Όπως και από μιά γελοιογραφία δεν περιμένει κάποιος ακριβή αποτύπωση του προσώπου που σατιρίζεται αλλά την καρικατούρα του έτσι ακριβώς και στον σατιρικό λόγο η "αλήθεια" προκύπτει μέσα από την εύστοχη "στρέβλωσή" της. Το 1+1 ισχύει στον πολύ χρήσιμο ορθό λόγο αλλά όταν ζητάμε να προσλάβουμε το λογικό μέσα από το ένστικτο και όχι μέσα από το διδαχθέν, ο ορθός λόγος λίγα έχει να μας προσφέρει. Και από "διδαχθέντα" μπουχτίσαμε.Ήρθε η ώρα να μιλήσει το δίκαιο της λογικής μας ψυχής.

    Περί του μή αήθους του καλλιτέχνη όπως λές θα ήθελα να σε ρωτήσω το εξής:
    Θα σε πείραζε να σου κάνει (ο μη γένοιτο) by-pass ο εξαίρετος χειρουργός Κλειτσάκης (καλά νάναι ο άνθρωπος) επειδή είναι εξαιρετικά παχύσαρκος και επειδή καπνίζει το ένα τσιγάρο πίσω από το άλλο ?
    Αλλά ακόμη και αν δεχτώ ως υπόθεση εργασίας, ότι όταν ένας "αήθης" καλλιτέχνης δεν δικαιούται ...δια να ομιλεί (κατά Κουτσόγιωργα) δεν έχω κανένα στοιχείο ή ψυχανέμισμα έστω ότι ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης στερείται ήθους. Αν εσύ γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο δηλαδή ευχαρίστως να το ακούσουμε και να τον πετροβολήσουμε μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν είσαι "μέσα στα πράγματα" και ενημερώνεσαι γιά το πότε και από ποιόν πηδήχτηκε η κάθε σταρλετίτσα και ποιός είναι ο τελευταίος άθλος της Μιμής Ντενίση, τότε σίγουρα τα σχόλια του Λαζόπουλου είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα. Αν όμως δεν σε ενδιαφέρει να είσαι μέσα σε ΑΥΤΑ τα πράγματα, τότε αναρωτιέσαι τι είναι αυτά που λέει και κυρίως γιατί τους δίνει τόση δημοσιότητα.
    Είναι βέβαιο πως ότι αναπαράγεται, καλό ή κακό, όσο άγνωστο ή αδιάφορο κι' αν ειναι, αργά ή γρήγορα γίνεται κτήμα του ακροατή-θεατή. Αν αυτός είναι ο σκοπός του Λάκη Λαζόπουλου, συγνώμη αλλά δεν θα πάρω. Δεν ανέχομαι ανάμεσα στην ΚΟΡΥΦΑΙΑ σάτυρα του γιά όλα τα σημαντικά θέματα που απασχολούν την κοινωνία να μου πετάει σκουπίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σε ταραξα πρωι-πρωι? να ξερεις ομως..
    http://www.youtube.com/watch?v=d54wYXuvlHc
    (χαμογελακι-χαιρετουρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Aλέξανδρος & Μήτσος.
    Αν κάποιος σατιρικός καλλιτέχνης αρχίσει να χρησιμοποιεί την εξουσία του με ιδιοτέλεια τότε πρώτο το ίδιο το κοινό του θα τον ξεράσει και θα τον απορρίψει. Ας μην υποτιμάμε την νοημοσύνη του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ''Ας μην υποτιμάμε την νοημοσύνη του κόσμου''
    oops! βλεπε αννιτα πανια..
    οχι οτι μας βολευει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Chobe: Δεν θυμάμαι ΠΟΤΕ να ασχολήθηκε ο Λαζόπουλος με τέτοια θέματα που αναφέρεις με το τρόπο τουλάχιστον που το αναφέρεις.Μπορείς να μου θυμήσεις εσύ έστω μία περίπτωση γιά να σου απαντήσω πιό συγκεκριμένα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σημασια εχει οτι βλεπουμε τον κοσμο εξω με την προσωπικη μας ματια. και ο καθενας εχει τα δικα του φιλτρα. αν εσυ παυλε δεν εχεις δει κανενα ατοπημα(μη ηθικη σατυρα)σ εκπομπη του λαζοπουλου, εμενα δεν μου πεφτει κανενας λογος και σεβαστη η γνωμη σου.
    καλο απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε συνέχεια ασχολείται με τέτοια θέματα, κάθε λίγο και λιγάκι είχε αυτή την κλαψιάρα (πώς την λένε), ή την άλλη τη ξεκωλιάρα την τζούλια κλπ.

    Αν και έχω και εγώ πολύ καιρό να τον παρακολουθήσω, γιατί όπως είπες το κοινό αρχίζει να τον απορρίπτει. Τουλάχιστον το σκεπτόμενο. Οι υπόλοιποι όμως τον έχουν σα θεό και ότι μακακία πεί την πιστεύουν. Και όσο τα νούμερα είναι ψηλά, ο ίδιος θα είναι πάνω στο καλάμι του (δεν είναι δα και καμιά παρθένα...) και θα κατευθύνει το κοινό του (το μη σκεπτόμενο) εκεί που θέλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τώρα αν σας πω ότι εγώ δεν έχω καταφέρει να δω πάνω από δύο ολόκληρες εκπομπές του "Αλ Τσαντίρι", θα με πιστέψετε; Κι όμως είναι αλήθεια. Ο άνθρωπος έχει καταντήσει (εδώ και πολλά χρόνια) η επιτομή του λαϊκισμού και του εξυπνακισμού. Λακισμός, το ανώτερο στάδιο του λαϊκισμού!!

    Και όπως και να το κάνουμε, μου κάθεται στο λαιμό το να παριστάνει τον κήνσορα και τον τιμητή της κοινωνίας ένας άνθρωπος που έχει φωτογραφηθεί να αφήνει το αυτοκίνητό του παράνομα ΠΑΝΩ σε στενό πεζοδρόμιο του Κολωνακίου, κλείνοντάς το τελείως και γράφοντας στα παλιά του τα παπούτσια τους πεζούς και τους αναπήρους, προκειμένου να πάει για δείπνο σε παρακείμενο εστιατόριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η ποιότητα της σάτιρας δεν καθορίζεται από την επιλογή της θεματολογίας αλλά από τον τρόπο με τον οποίον προσπαθεί ο κάθε καλλιτέχνης να προσεγγίσει το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ θέμα. Και ένα θέμα τύπου "Τζούλιας" είναι πολύ πιό σοβαρό στην ουσία του από ένα βαρύγδουπο με τον τίτλο "Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις και οι επιπτώσεις τους στο Μεσανατολικό". Με το συμπάθειο κι΄όλας αλλά αν μου δοθεί η ευκαιρία μπορώ να σας αναλύσω και το γιατί.Και μιλώντας σοβαρά, πολύ σοβαρά, τόσο σοβαρά που μάλλον θα πλήξετε.

    Όσον αφορά Μήτσο την αναφορά σου στην εκπομπή της Πάνια θα σου απαντήσω ακριβώς με την σκέψη σου.Στην κοινή συνείδηση (ακόμη και των τηλεθεατών της σε πληροφορώ), η εκπομπή της Πάνια είναι ...η εκπομπή της Πάνια.Όπως και στην ίδια κοινή συνείδηση η εκπομπή του Λαζόπουλου είναι η εκπομπή του Λαζόπουλου.Και δεν γίνεται ούτε η Πάνια καλύτερη επειδή κάποιοι την γουστάρουν ούτε και ο Λαζόπουλος χειρότερος επειδή κάποιοι δεν τον γουστάρουν.

    Ο καθένας είναι αυτό που είναι και ειλικρινά σας λέω, η άποψή σας γιά τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη δεν είναι καθόλου κοντά στην κοινή αντίληψη.Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως πάντα οι πολλοί έχουν το δίκιο αλλά από την άλλη μεριά είναι αδύνατον γιά κάποιον να "κοροϊδέψει" τόσο πολύ κόσμο και γιά τόσες πολλές δεκαετίες. Αν πάλι το έχει καταφέρει τότε τί να πώ...μαγκιά του ! (Πάντως και εντελώς πληροφοριακά, τόσο τις παραστάσεις του όσο και την εκπομπή του, παρακολουθούν ανελλιπώς όχι μόνο εμείς η μέτριας νοημοσύνης αλλά και άνθρωποι ...εγνωσμένης πνευματικής επάρκειας μέχρι και Πρόεδροι της Δημοκρατίας. Εκτός και αν ...και αυτοί ακόμη δεν μπορούν να καταλάβουν. Αλλά και πάλι δεν ξέρεις μπορεί όλοι αυτοί να είναι κορόιδα σε αντίθεση με μας τους πονηρεμένους γάτους που "δεν μασάμε". Έτσι δεν είναι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η "εγνωσμένη πνευματική επάρκεια" είναι ένας όρος πολύ συζητήσιμος στις μέρες μας, και εν πάση περιπτώσει είναι κάτι που έχει γίνει ...λάστιχο. (Να σου δείξω εγώ κάτι μεγαλογιατρούς και κάτι καθηγητές πανεπιστημίου να δεις τι ενδιαφέροντα έχουν, και να πεις "παναγία βόηθα".) Άρα δεν θεωρώ και καμιά ιδιαίτερη μαγκιά το να "κοροϊδέψεις" έναν τέτοιο λαό. Εδώ τα κατάφερναν οι Μικρούτσικοι και οι Αννίτες, δεν θα τα κατάφερνε αυτός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ TamToom: Και γώ αγαπητέ να την πώ την αμαρτία μου, προσπάθησα 3 (τρείς) φορές να ξεκινήσω να διαβάζω το "Τρίτο Στεφάνι" του Ταχτσή αλλά στις ίδες πάντα 20-25 σελίδες κουραζόμουν και το παρατούσα. Αυτό όμως δεν μειώνει την αναμφισβήτητη λογοτεχνική αξία του έργου. Εκτός και αν πιστεύω πως "εγώ" είμαι το μέτρο των πάντων.

    Όσον αφορά το θέμα του "παράνομου παρκαρίσματος του Λαζόπουλου" (δεν ξέρω εσύ το είπες-αλλά δεν το αμφισβητώ) να σε ενημερώσω πως "εγώ", χωρίς να είμαι τίποτε απολύτως έχω παρκάρει άπειρες φορές πάνω σε πεζοδρόμιο μη μπορώντας να κάνω κάτι άλλο. Αλλά αν την καλλιτεχνική συνεισφορά ενός ανθρώπου την συνυπολογίζεις με το point-system του ΚΟΚ τότε μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτείς το θέμα. Μακάρι να είχαμε άλλους εκατό ανθρώπους σαν το συγκεκριμένο και ας ήταν κλειστό όλο το κέντρο από τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητά τους.Εδώ μας κλείνει το πεζοδρόμιο ο κάθε νεοπλουτοαλητάκος αυτό βρήκαμε να πούμε γιά να απαξιώσουμε έναν Λαζόπουλο ?

    Και μιά και μιλάς γιά ...λαϊκισμό.
    Μήπως τελικά αυτό που κάνεις εσύ είναι ο ορισμός του υπέρτατου λαϊκισμού ? (αλλά και της υπέρτατης "φτήνειας" βεβαίως-βεβαίως?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κανείς δεν δικαιολογεί τον "κάθε νεοπλουτοαλητάκο" που λες, για τις μικρές και μεγάλες ανομίες του. Κάθε άλλο. Αντίθετα, αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι δεν μπορώ να βλέπω κάποιους που αυτοχρίονται κήνσορες να είναι οι πρώτοι που περιφρονούν τους νόμους, γιατί προφανώς θεωρούν τους εαυτούς τους ...υπεράνω νόμων. Την ίδια ακριβώς γνώμη έχω και για τον Τριανταφυλλόπουλο. Εξίσου κήνσορας και τιμητής, στον δικό του κλάδο. Και φυσικά, εξίσου ο πρώτος "αναμάρτητος" που δεν δικαιούται (δια) να ρίξει το λίθο.

    Είναι κρίμα να δικαιολογούμε ορισμένες αντικοινωνικές συμπεριφορές μόνο και μόνο στη βάση της όποιας "αξίας" κάποιου. Όσο δικαίωμα δεν έχεις εσύ ή δεν έχω εγώ να συμπεριφερόμαστε περιφρονώντας τους άλλους στην καθημερινότητά μας, τόσο δεν έχει και ο κάθε "επώνυμος". Όποιος κι αν είναι, ότι κι αν κάνει στη ζωή του. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι τα "επιτεύγματα" (εντός ή εκτός εισαγωγικών) αποτελούν κολυμβήθρα του Σιλωάμ που εξαγνίζει τα πάντα. Τότε γιατί να μη δικαιολογήσουμε και τον Κεντέρη για τη ντόπα; "Εθνική υπερηφάνεια" δεν μας είχε δώσει λίγα χρόνια πιο πριν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ''Αν κάποιος σατιρικός καλλιτέχνης αρχίσει να χρησιμοποιεί την εξουσία του με ιδιοτέλεια τότε πρώτο το ίδιο το κοινό του θα τον ξεράσει και θα τον απορρίψει. Ας μην υποτιμάμε την νοημοσύνη του κόσμου.''
    βλεπε δηλαδη ανιτα πανια.. οχι μονο εκει που μας συμφερει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ ΤamToom: Είναι προφανές ότι γράφοντας "εγνωσμένη πνευματική επάρκεια" δεν αναφερόμουν σε πανεπιστημιακούς ή άλλους τίτλους αλλά σε ανθρώπους που κατά ομολογία κοινή τυγχάνουν του απόλυτου σεβασμού μας όπως πχ.ο Μίκης Θεοδωράκης.(έχει τιμήσει τον έργο του Λαζόπουλου άπειρες φορές). Βέβαια εσύ σίγουρα "ξέρεις καλύτερα" αφού είδες και το παράνομα παρκαρισμένο του αυτοκίνητο !

    Και συνεχίζεις γράφοντας:
    "δεν θεωρώ και καμιά ιδιαίτερη μαγκιά το να "κοροϊδέψεις" έναν τέτοιο λαό".

    Το σχόλιό σου εκτός και από ρατσιστικό (απαξιώνει με μιάς και χωρίς καμμία στοιχειώδη τεκμηρίωση ένα ολόκληρο λαό συλλήβδην) να υποθέσω ότι αν συνεχιστεί θα οδηγηθεί λογικά στο "όλοι είστε μαλάκες εκτός από μένα" ? Γιατί αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε χμμμ... υπάρχει ένα ..."ζητηματάκι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ ΤamToom είπε: "Την ίδια ακριβώς γνώμη έχω και για τον Τριανταφυλλόπουλο. Εξίσου κήνσορας και τιμητής, στον δικό του κλάδο. Και φυσικά, εξίσου ο πρώτος "αναμάρτητος" που δεν δικαιούται (δια) να ρίξει το λίθο".

    Θα περιμένω λοιπόν εναγωνίως να μας προσκομίσεις τα στοιχεία εκείνα που κάνουν και τον Τριανταφυλλόπουλο τόσο "αμαρτωλό" που δεν θάπρεπε να μιλάει. Ειλικρινά θα τα περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον και μάλιστα θα τα αναρτήσω και ως κύριο σχόλιο. Αλλά μέχρι να τα προσκομίσεις, όλα τα λεγόμενά σου δεν θα αποτελούν τίποτε περισσότερο από κοινές πεζοδρομιακές αθλιότητες. Επειδή λοιπόν πολλοί είπαν αυτά που λές και σύ, αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν κατάφερε να πεί τίποτε το ουσιαστικό, και επειδή το έργο τό έχω ξαναδεί και το σκυλοβαρέθηκα, (από το 93 το βλέπω) μάθε πως αν υπήρχε το ΕΛΑΧΙΣΤΟ γιά τον συγκεκριμένο άνθρωπο θα τον είχαν ξεσκίσει κυριολεκτικά αφού δεν μπορείς να πείς πως είναι από τους ανθρώπους που δεν έχει ορκισμένους εχθρούς.Δόξα τω θεώ έχει πάμπολλους και αυτοί δεν θα περιμένανε τον κάθε tamtoom γιά να τον λιώσουν κυριολεκτικά.Θα αρκούσε μία τροχαία του παράβαση γιά να πέσουν επάνω του. Αλλά τί ατυχία ρε γαμώτο... Δεν παρκάρει και παράνομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΚ λοιπόν, πάσο. Κάθε "επώνυμος" να έχει ασυλία. Να παρκάρει όπου γουστάρει το καγιέν του εμποδίζοντας τους αναπήρους, να τρέχει με 200, να χρησιμοποιεί κρυφές κάμερες και να μανιπουλάρει και το οπτικοακουστικό υλικό, να σκοτώνει και να μην πλερώνει γενικά. Μήπως να δέρνει και τη γυναίκα του, όπως κάποιος γνωστός (απόμαχος πια) πολιτικός τον οποίο είχες αναφέρει πρόσφατα ως παράδειγμα προς αποφυγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ΤamToom: Kαι επειδή σιχάθηκα και τις παπαριές περί "Κηνσόρων" να σε ρωτήσω το εξής:

    Όταν ένας δημοσιογράφος δεν ενοχλεί "είναι πουλημένος". Όταν ενοχλεί γιατί κάνει το αυτονόητο, τότε είναι "κήνσορας". Μήπως τελικά σε αυτή τη χώρα μας ενοχλεί ό,τιδήποτε είναι πιό άξιο από μας ? Ή μήπως όλα αυτά οφείλονται σε μιά γονιδιακή κουτοπονηροβλαχιά μας πως όλοι είναι απατεώνες και μαλάκες και πούστηδες και κομμουνιστές και σιωνιστές και εξωγήινοι εκτός από ΕΜΑΣ και τη ΜΑΜΑ μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όσο για τον Τριανταφυλλόπουλο, δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι. Σε παραπέμπω απλώς στο γνωστό εξώφυλλο της "Ελευθεροτυπίας" με την καταπληκτική γελοιογραφία που είχε τίτλο "Στη μπανιέρα δυο-δυο". Ναι, ναι, πέρσι που ο Τριανταφυλλόπουλος ξεκατινιαζόταν κατά τον χειρότερο τρόπο, και από όλα τα διαθέσιμα ΜΜΕ, με τον πάλαι ποτέ συνεταίρο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παύλο, το ζήτημα γιά μένα είναι αρκετά απλό.
    Ο Λαζόπουλος, ένας ευφυέστατος θεατράνθρωπος αλλά και άνθρωπος των media εδώ και χρόνια, που ενδιαφέρεται πάρα πολύ γιά τα νούμερα που κάνει (αυτό δεν είναι από χέρι αρνητικό), λαικίζει "όσο χρειάζεται" γιά να διατηρεί ένα minimum φανατικών οπαδών.
    Το τι δυνατότητες έχει και πως αντιλαμβάνεται τα πράγματα, το απέδειξε όταν έπαιζε τους Μήτσους στην τηλεόραση και κάποια πολύ καλά θεατρικά έργα δικά του.
    Έκτοτε, φαίνεται πως ο κόσμος άλλαξε και μαζί του άλλαξε και ο "δικός του άνθρωπος" ο Λάκης.
    Δεν είναι πιά εύπεπτα όσα λεγόντουσαν στους Μήτσους. Σήμερα φαίνονται κουλτουριάρικα !
    Ο Λαζόπουλος τα πιάνει αυτά τα μηνύματα και φροντίζει να μου ρίχνει Ντενίση, Κούγια ή τον άλλον τον γιατρό το πως τον λένε που συστήνει το νερό του δια πάσαν νόσον σαν τον Καματερό !
    Ταυτόχρονα βέβαια, ο πολιτικός, σατυρικός λόγος του είναι κορυφαίος και αυτό είναι που με διαολίζει πιό πολύ απ' όλα.
    Αν ήταν ένας φελός των media, δεν θα χαλάλιζα ούτε μισό λεπτό γιά πάρτη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ ΤamTooom : Είναι πέραν του προφανούς πως έχεις μιά πλήρη αδυναμία να καταννοήσεις την πραγματικότητα.Ίσως πάλι να μην σε ενδιαφέρει κι όλας. Αυτό λοιπόν που εσύ τόσο άθλια ονομάζεις ξεκατίνιασμα ήταν μιά παλληκαρίσια πράξη να καταγγείλει τους τρισάθλιους συνεταίρους του γιά άνομες συναλλαγές με την κυβέρνηση. Και δεν δίστασε να χάσει ακόμη και το παιδί του (Πρώτο Θέμα) γιατί δεν ήθελε να τολμήσει κανείς να του σπιλώσει το όνομα. Αλήθεια εσύ Κύριε TamToom θα το έκανες κάτι τέτοιο ή μόλις το ανακάλυπτες θα ζητούσες απλά και σύ ένα μερίδιο και θα το βούλωνες ?

    Και αντί να πεις μπράβο του που είχε την ψυχή και τα αρχίδια να το κάνει, τον κατηγορείς κι όλας επειδή δεν μπήκε και αυτός στο μεγάλο φαγοπότι ? Εσύ θα τόκανες ρε Κύριε ? Και πόσοι αλήθεια θα τόκαναν ?

    Δηλαδή γιά να μην κατ΄εσέ και την ερίτιμον Ελευθεροτυπία "ξεκατινιάζεται" έπρεπε να γίνει συμμέτοχος στο παιχνίδι, έτσι δεν είναι ? Γιατί πήγαν κάποιοι και του κάνανε μπουρδέλο την εφημερίδα που γι΄ αυτόν ήταν ένα όνειρο ζωής. Και έπρεπε να το βουλώσει και να μην μιλήσει. Γιατί ? Μα γιά να μπορείς σήμερα εσύ ο Κύριος να τον κατηγορείς γιά τα ακριβώς αντίθετα.

    Όταν λοιπόν ο δημοσιογράφος βγαίνει και καταγγέλει δημόσια και ανοιχτά ακόμη και τους συνεταίρους του γιά διαφθορά, μαύρο χρήμα και διαπλοκή, τότε ξεκατινιάζεται.Όταν το μουγγώνει τότε "είδες κι΄αυτός τάξερε και δεν είπε τίποτε-όλοι ίδιοι είναι Μαρίκα μου"...

    Μήπως μερικοί να κοιταχτείτε λίγο ? (έστω στον καθρέφτη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παραμένω στον Λαζόπουλο και επαναλαμβάνω κάτι που έγραψα πριν.

    "Ταυτόχρονα βέβαια, ο πολιτικός, σατυρικός λόγος του είναι κορυφαίος και αυτό είναι που με διαολίζει πιό πολύ απ' όλα.
    Αν ήταν ένας φελός των media, δεν θα χαλάλιζα ούτε μισό λεπτό γιά πάρτη του."

    Δεν θα ήθελα να συγχέονται και να διαπλέκονται τα λεγόμενα μου με άλλα θέματα περί άλλων προσώπων γιά τα οποία έχω άποψη αλλά δεν την έχω εκφράσει μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Chobe:
    Δεν με ενδιαφέρει τί γνώμη έχετε όλοι σας ούτε γιά τον Λαζόπουλο ούτε γιά τον Τριανταφυλλόπουλο ούτε γιά τον ΑΒ Βασιλόπουλο.Ειλικρινά όμως δεν με ενδιαφέρει και ίσως είναι λίγο δύσκολο μετά από τέτοια αλληλουχία σχολίων μου να πιστέψετε πως δεν υπερασπίζομαι ονόματα.

    Απλά υπερασπίζομαι το ελάχιστο δικαίωμα που ο κάθε ένας ο οποίος με τον ένα ή άλλο τρόπο έχει προσφέρει τα μέγιστα σε αυτή τη χώρα, το ...δικαίωμα όχι να αναγνωρίζεται με μεγαλοψυχία και γενναιότητα από όλους μας (αυτά είναι ψιλά γράμματα ένα λαό που έχει μάθει να κολυμπάει μέσα σε ένα αξιακό βόθρο), αλλά τουλάχιστον να μην λασπώνεται και να μην διασύρεται χυδαία. Γιατί το πρόβλημά μου τελικά δεν είναι το ότι κολυμπώ εγώ στον βόθρο αυτό αλλά το ότι κάποιοι άλλοι αρνούνται να μου κάνουν παρέα. Γιατί ΑΥΤΟ είναι το αληθινό μας πρόβλημα καλά μου αδερφάκια και ήρθε η ώρα να το ομολογήσουμε. Θα πεθάνουμε και τί ψυχή θα παραδώσουμε στον δημιουργό μας ?

    Και είναι άλλο να πείς πως αμφισβητείς την συμβολή κάποιου σε κάποιο χώρο και τελείως άλλο να αμφισβητείς το ήθος του, εκφέροντας άθλια μισόλογα όπως του tamtoom τα οποία ποτέ μα ποτέ δεν θα καταφέρουν να είναι κάτι παραπάνω από άθλια μισόλογα.

    Ήμουνα νιός και γέρασα ρε σείς από τότε που όπως και τώρα άκουγα (πάντα εμπιστευτικά και πάντα από κάποιον που "ήξερε" αλλά "ποτέ δεν μπορούσε να μου πεί κάτι περισσότερο" το ότι ο Τριανταφυλλόπουλος τα παίρνει αλλά όπως σας είπα, δεν είδα κανένα να ολοκληρώνει ποτέ καμμία του κατηγορία. Ποτέ όμως. Και να σας ξομολογηθώ και τούτο? Οι μισοί δημοσιογράφοι κατά βάθος θα ήθελαν να έχουν τα αρχίδια του Τριανταφυλλόπουλου. (Οι άλλοι μισοί γέρασαν και δεν τους χρειάζονται πιά).

    Αυτή είναι η αλήθεια, ήμουν 15 χρόνια στον δημοσιογραφικό χώρο και ξέρω πολύ καλά τί σημαίνει το όνομα Τριανταφυλλόπουλος. Ένας βαρεμένος ονειροπόλος είναι, ένας "ανόητος" άνθρωπος που αν ήμουν στην θέση του θα είχα ρίξει μιά μούτζα στην σιχαμένη αυτή χώρα και θα είχα πάει έξω να κάνω καριέρα και να κονομήσω εκεί.Αλλά να κονομήσω πραγματικά όχι μαλακίες όπως εδώ.Όχι ψιλικατζίδικα πράγματα. Αλλά επειδή είναι ένας ξεροκέφαλος Πόντιος έκατσε εδώ να βοηθήσει αυτό το ρημαδοτόπο. Γιά να πάρει και αυτός το παράσημο που όλοι οι σημαντικοί άνθρωποι παίρνουν πάντοτε σε αυτή τη χώρα:
    Αυτό της ανοιχτής παλάμης !

    Τελικά είσαι μεγάλος μαλάκας ρε Μάκη !
    Αλλά μεγάλος όμως !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. οικοδεσποτης εισαι ας εχεις τον τελευταιο λογο.
    αλλα γιατι δεν περνας σχολιο μου?
    την πρωτη απαντας χωρις να το περασεις, τωρα περιμενω..
    και οταν νευριαζεις, να ξερεις-το ξερεις, χανεις το χιουμορ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποιό σχόλιό σου βρε Μήτσο ? Αφού και τα 127 σχόλιά σου τα πέρασα ! Ξαναστείλτο μπορεί να μου διέφυγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 117, τα μετραω.. :-)
    το ξεχασα ομως τωρα, δεν πειραζει..
    να περναμε καλα.
    http://www.youtube.com/watch?v=ctwWXUxnBy4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. "...είναι άλλο να πείς πως αμφισβητείς την συμβολή κάποιου σε κάποιο χώρο και τελείως άλλο να αμφισβητείς το ήθος του..."

    Αλήθεια, το ...υπεράνω αμφισβήτησης "ήθος" του Μάκη προκύπτει από "εκπομπές" όπως αυτή που κουρέλιασε αβασάνιστα την αξιοπρέπεια και την επαγγελματική και κοινωνική υπόσταση του Κορκολή στο πανελλήνιο; Ή μήπως όπως εκείνη για τον Ασλάνη;

    Αυτός ήταν, αυτός είναι κι αυτός θα είναι ο Μάκης. Ο ...αδέκαστος μαχητής της ηθικής και της δημοσιογραφικής δεοντολογίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εμ πέστο χριστιανέ μου ότι εκεί ήθελες να καταλήξεις ! Πέστο ντε να μην κουραζόμαστε και οι δύο ! Αναφέρεσαι λοιπόν στην ΓΝΩΣΤΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ κατά την οποία ο γνωστός και αξιοπρεπής συνθέτης εκμεταλλευόμενος την φήμη του και την επιρροή που ασκούσε σε έφηβα κορίτσια, δεν φτάνει που έκανε ό,τι έκανε φρόντισε και ΝΑ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ τα κατορθώματά του και αργότερα να καταφέρει να μην διωχθεί επειδή στην ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΑΛΛΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤ ΕΓΚΛΗΣΙΝ οπότε ποιό κοριτσάκι θα δεχτεί να συρθεί σε μιά τέτοια διαδικασία ?

    Πάντως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η άποψή σου να κατηγορήσεις τον (όποιο) δημοσιογράφο επειδή αποκάλυψε μιά τέτοια βρωμιά. Τόσο ενδιαφέρουσα που βρωμάει. Βρωμάει πολύ άσχημα. Και προσωπικά χέστηκα γιά την "επαγγελματική υπόσταση και την κοινωνική" επίσης του κάθε παιδεραστή είτε είναι ο Κορκολής είτε ο εβγατζής της γωνίας. Εσύ ρε παλληκάρι έχεις σκεφτεί την "κοινωνική υπόσταση" της κάθε κοπελλίτσας που μέσα στην ανοησία των 14 χρόνων της "δέχτηκε" να κοιμηθεί με τον εν λόγω μεγαλοσχήμονα "κύριο"? Ή μήπως οι κοπελλίτσες όλου του κόσμου δεν έχουν το δικαίωμα να έχουν "κοινωνική υπόσταση" επειδή δεν είναι κόρες κάποιων ?

    Ή μήπως ο εν λόγω κύριος δεν διέπραξε τις συγκεκριμένες κατάπτυστες πράξεις επειδή δεν καταδικάστηκε από κάποια έδρα ? Εκτός και αν είμαστε αόμματοι.(και είχε και την έμπνευση να τις βιντεοσκοπήσει κι΄όλας !!!!)

    Λοιπόν αν θέλεις φίλε μου να υπερασπιστείς τέτοια άτομα, το blog αυτό δεν θα σου κάνει την χάρη. Όλοι οι άνθρωποι μπορούν να υποπέσουν σε αδικήματα ακόμη και σε αυτό του φόνου. Αλλά το έγκλημα της παιδεραστίας και μάλιστα υπό το βάρος που ασκεί το όνομά σου είναι από αυτά που απεχθάνονται ακόμη και οι χειρότεροι εγκληματίες. Γιατί μέσα στις φυλακές υπάρχουν άγραφοι ηθικοί κώδικες και κανένας κώδικας φυλακής δεν ανέχεται το έγκλημα εις βάρος παιδιού.Ακόμη και αν το ίδιο νομίζει πως στα 14 του, έχει μεγαλώσει.

    Λυπάμαι αλλά όπως και συ αντιλαμβάνεσαι, το blog αυτό δεν θα μπορέσει να ξαναφιλοξενήσει τις απόψεις σου, αν νιώθεις την ανάγκη να υπερασπίζεσαι παιδεραστές μπορείς να απευθυνθείς σε άλλα blogs πιό κατάλληλα.
    Εδώ μέσα δεν μπορείς να έχεις βήμα γιά να υπερασπίζεσαι (εμμέσως πλην σαφώς) κακουργηματικές πράξεις.

    Νομίζω φίλοι μου πως όλοι καταλάβατε πλέον και δεν χρειάζεται να πώ τίποτε παραπάνω.

    Και μετά μου λέτε γιατί δεν σας γράφω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "Λυπάμαι αλλά όπως και συ αντιλαμβάνεσαι, το blog αυτό δεν θα μπορέσει να ξαναφιλοξενήσει τις απόψεις σου..."

    Χαίρομαι που μέσα σε ελάχιστα μόλις σχόλια έπεσαν οι μάσκες. Η γνωστή, γκαιμπελική διαστροφή των γραφομένων (για τη δεοντολογία του Μάκη μίλησα, ως ...υπερασπιστή παιδεραστών φτάνεις να με παρουσιάσεις!!) τίθεται για μια ακόμη φορά στην υπηρεσία της φίμωσης όσων δεν προσκυνούν τα ...ιερά τέρατα της σάτΥρας ή της "δημοσιογραφίας"!

    Τώρα, το κατά πόσον αυτή η φίμωση είναι και δικαιολογημένη με βάση τα όσα έχω γράψει, αυτό σίγουρα θα το καταλάβουν οι αναγνώστες σου καλύτερα από όσο νομίζεις. Ακόμα κι αν δεν τολμήσεις να δημοσιεύσεις αυτό το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μπράβο λοιπόν, αφού τώρα "έπεσαν οι μάσκες" και είδες το πραγματικό μου ζοφερό πρόσωπο και επειδή ο χώρος αυτός δεν προσφέρεται ούτε γιά επαγγελματίες λασπολόγους αλλά ούτε και γιά αυτόκλητους υπερασπιστές κοινών εγκληματιών και μάλιστα τέτοιων ιδιαίτερα ειδεχθών εγκλημάτων, πήγαινε στην ευχή του θεού και ψάξε γιά άλλο βήμα πιό ελεύθερο από τούτο δώ όπου θα μπορείς να υπερασπίζεσαι Κορκολήδες και λοιπούς μεγαλοσχήμονες οι οποίοι κατά την λαϊκή ρήση "με τον παρά τους μπορούν να γαμούν και την κυρά τους αλλά και τους θεσμούς μιάς χώρας όπως αυτόν της Δικαιοσύνης.
    Και μπορεί να είμαστε καλόπιστοι, μπορεί να είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε ό,τιδήποτε αλλά ένα πράγμα δεν είμαστε: Μαλάκες.

    Άντε λοιπόν στο καλό και να μη μας γράφεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είμαστε, μιά ωραία ατμόσφαιρα είμαστε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ηρθε η ωρα να συμφωνησω με την σωστη χρονικη στιγμη-σημασια που το εθεσες παυλε..
    βρε δε γαμιόμεθα λέω και εγώ...

    και να πω και ενα μυστικο? εχει σημασια ποιος το λεει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή