Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2009

- Και φυσικά εκτός της εμφανούς ζημιάς, (σπίτια, πράσινο κλπ), ακολουθεί και η ...αποθετική ζημιά όπως πχ η φήμη της χώρας μας (λέμε και καμμιά μαλακία γιά να περνάει η ώρα), ο τουρισμός ο οποίος ήταν που ήταν στα χειρότερά του τώρα θα απογίνει, και φυσικά η ακόμη μεγαλύτερη επιδείνωση της εμπορικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας όχι μόνο των πυρόπληκτων περιοχών αλλά και ΟΛΗΣ της Ελλάδος αφού όλα αυτά δημιουργούν μία ψυχολογία στον κόσμο που μόνο γιά κατανάλωση δεν προδιαθέτει.

1 σχόλιο:

  1. Μπα, ειδικά για το τελευταίο μην ανησυχείς. Ο παχυδερμισμός του νεοέλληνα είναι τόσο ξετσίπωτος, που ο υπερκαταναλωτικός εθισμός του δεν θα γνωρίσει την παραμικρή κάμψη. Εδώ με την "κρίση" και ελάχιστα μειώθηκε η κατανάλωση (με τις τιμές να εξακολουθούν να τραβάνε την ανηφόρα), θα μειωθεί επειδή ο νεοέλληνας βλέπει "κάτι παλιοδέντρα" (που είχε πει κάποτε και ο βατοπεδινός Ντοράκης) να καίγονται; Το Mall και το Golden Hall να μην καούν κι όλα τ' άλλα ας γίνουν στάχτη και μπούλβερη. Ωχ, αδελφέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή