Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2009

Ένας Ανώνυμος αναγνώστης μας έστειλε σήμερα το παρακάτω σχόλιο, στο οποίο βρίσκουμε ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις και γι΄αυτό και το δημοσιεύουμε εδώ.

"Τα ρίχνουμε όλα στην ανικανότητα του Κωστάκη, του Πάκη, του Μαρκογιαννάκη και του κάθε ανεπάγγελτου πολιτικαντάκη (και καλά κάνουμε, εδώ που τα λέμε), αλλά δεν ακούω να λέμε το παραμικρό για τις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ευθύνες. Για τις ευθύνες του "μέσου ανθρωπάκου", ο οποίος με το μικροαστικό του όνειρο για μόνιμη κατοικία -και ειδικά μαιζονέτα- "μακριά από τα γκέτο των αλλοδαπών" είναι ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για την άσκηση των περίφημων "οικιστικών πιέσεων" στις περιοχές που κάηκαν (και σ' εκείνες που με μαθηματική ακρίβεια θα καούν στο μέλλον). Κακά τα ψέματα: αν δεν ήμασταν ΕΜΕΙΣ και η νεοπλουτίστικη απληστία μας για να νομιμοποιήσουμε (μέσω της ζήτησης) τις πιέσεις αυτές, κανένας Πάκης και κανένας Σουφλιάς δεν θα δέχονταν τόσο εύκολα να γίνουν γιουσουφάκια του κάθε μεγάλου και μικρού μπετατζή-"κατασκευαστή". Ας μη διαμαρτυρόμαστε λοιπόν. Όπως στρώνουμε, θα κοιμηθούμε. Και, σε προσωπικό επίπεδο, δηλώνω απερίφραστα ότι θα τη βρίσκω όπως ο Νέρων κάθε φορά που θα ακούω διάφορες κλώσσες να κακαρίζουν "πάει το σπιτάκι μας, πάει και το δάσος μας", όταν οι ίδιες πρώτες απ' όλους ασέλγησαν πάνω στο δάσος αυτό χτίζοντας τη βιλάρα με την πισίνα. Τέλος πια η όποτε-μας-συμφέρει-αλληλεγγύη, ώρα για κοινωνικό αυτοματισμό. Γιατί ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΡΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ."

Aνώνυμος 24-Αυγ-09 11:47

Απάντηση Kazan dp.gr:

Αγαπητέ Ανώνυμε φίλε, είναι δύσκολο κάποιος στοιχειωδώς σκεπτόμενος άνθρωπος να μην προσυπογράψει τις τοποθετήσεις σου. Φυσικά και ΟΛΑ όσα επισήμανες και έγραψες είναι απολύτως σωστά. Το ζήτημα είναι όμως πως ο ιστορικός ρόλος κάθε "παράνομου" είναι να παρανομεί και ο αντίστοιχος κάθε ευνομούμενης πολιτείας να φροντίζει να διασφαλίζει τις διαδικασίες εκείνες που δεν θα επιτρέπουν τέτοιες τρισάθλιες λογικές του τύπου "να χτίσω εγώ το ρημάδι μου και δεν πά να καεί το σύμπαν."

Εδώ λοιπόν βλέπουμε πως ο "παράνομος" λειτουργεί "πολύ σωστά" γι΄αυτό που έχει τάξει τον εαυτό του ενώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο με την Πολιτεία. Και γιά την ακρίβεια, εδώ, Πολιτεία και "παράνομος" βρίσκονται πάνω στην ίδια ευθεία γιατί ο ένας τρέφει τον άλλον και ταυτόχρονα τρέφεται από αυτόν. Στην προκειμένη λοιπόν περίπτωση "δεν με ενδιαφέρει" ο κάθε μικροαστός (ή και μεγαλοαστός) και οι αλλαξοκωλιές του με τον εκάστοτε τοπικό βουλευτή ή η οποιαδήποτε διαπλοκή του με τις Νομαρχίες, Πολεοδομίες, Δασαρχεία, Δήμους κλπ δημοκρατικές δυνάμεις αλλά το ότι οι όλοι προηγούμενοι φορείς, είναι απολύτως "ευεπίφοροι" σε όλο αυτό το αλισβερίσι. Και ναι, ως ...φυσικό πρόσωπο θάθελα πάρα πολύ να πάρω μιά μπουλντόζα και να γκρεμίσω με τα χέρια μου το κάθε "σπιτάκι" που χτίστηκε στη θέση ενός δάσους, αλλά ως σώφρων πολίτης οφείλω να εγκαλέσω τις εντεταλμένες γιά την διαφύλαξη του Νόμου Αρχές, γιά την οποιαδήποτε ανεπάρκειά τους ή και γιά την απόλυτη συνέργειά τους σε αυτό το έγκλημα.

Ο κλέφτης είναι γιά να κλέβει, ο δολοφόνος γιά να σκοτώνει, ο καντηλανάφτης γιά ν΄ανάβει τα καντήλια και ο εμπρηστής γιά να καίει. Και στο κάτω-κάτω, όλοι αυτοί, καμμία κοινωνική σύμβαση δεν υπογράψανε με "μένα" γιά το ότι θα είναι κάτι άλλο από αυτό που είναι.Και όπως αποδεικνύεται, κάνουν "μιά χαρά" την δουλίτσα τους.Εμένα με ενδιαφέρει κυρίως τί κάνουν οι "άλλοι", οι οποίοι υποτίθεται πως ορ(κ)ίστηκαν (τρομάρα τους) να "φυλάττουν πίστη στο Σύνταγμα και τους Νόμους".

19 σχόλια:

  1. ...ο ιστορικός ρόλος κάθε "παράνομου" είναι να παρανομεί...

    Ναι, αλλά εκεί είναι το θέμα. Ότι ξεκινάς από λάθος βάση. Γιατί οι "οικιστικές πιέσεις" ΔΕΝ είναι παράνομες αυτές καθεαυτές! Το να κάνω εγώ λόμπι στον κάθε δήμαρχο, στον κάθε τοπάρχη (που συνήθως αποτελεί και τον χειρότερο ανθρωπότυπο της κάθε κοινωνίας), προκειμένου να "βάλει στο σχέδιο" εκείνο το "παλιοξέφωτο που πρασίνισε από την... επικονίαση", είναι μια απόλυτα ΝΟΜΙΜΗ ενέργεια. Τις παράνομες, τις έχουν αναλάβει άλλοι πριν από μένα: οι εμπρηστές-καταπατητές που μου το πούλησαν. Αν όμως δεν ήμουν εγώ να ΑΓΟΡΑΣΩ (ξέροντας ότι μετά θα πιέσω το δήμαρχο και κάποτε θα χτίσω), όλοι αυτοί δεν θα είχαν ελπίδα να πουλήσουν. Άρα, δεν θα είχαν και κίνητρο να κάψουν και να καταπατήσουν. Ποιος φταίει λοιπόν σε τελική ανάλυση; Αυτοί οι παράνομοι ή εγώ ο "νόμιμος";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mε "αναγκάζεις" γιά άλλη μιά φορά να συμφωνήσω μαζί σου αλλά έχω ειλικρινά μιά απορία:
    Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει τέτοια ...ροπή των πολιτών προς την παρανομία-διαφθορά? Και αν ναι γιατί ? Δεν υπάρχουν ας πούμε "πονηροί" Γερμανοί, Σουηδοί, Ιταλοί, Δανοί κλπ. Δεν το πολυπιστεύω αυτό. Σίγουρα θα υπάρχουν και κεί. Το κακό δεν έχει πατρίδα. Γιατί όμως σε αυτές τις χώρες δεν μπορούν οι κύριοι αυτοί να κάνουν το "όνειρο" γιά ένα "σπιτάκι" εφιάλτη μιάς ολόκληρης κοινωνίας ? Τι είναι αυτό που δεν τους το επιτρέπει ? Μήπως το θεσμικό πλαίσιο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω διαφορετικές απόψεις για το ποσοστό της διαφθοράς στις κοινωνίες που ανέφερες. Όταν π.χ. στη Γερμανία, έτσι και καθαρίσεις έξω στο δρόμο με την ηλεκτρική σκούπα (!) το αυτοκίνητό σου, ο γείτονας σε "καρφώνει" στην αστυνομία, η οποία έρχεται και σε μαζεύει, και αυτό θεωρείται απόλυτα φυσιολογική αντίδραση ενεργού πολίτη (ενώ εδώ θα το λέγαμε αμέσως "ρουφιανιά"), είναι προφανές ότι η κοινωνία είναι ακόμα ζωντανή και αντιστέκεται. Εδώ τι γίνεται; Στην καλύτερη περίπτωση αδιαφορούμε και στη χειρότερη (και πιο συνηθισμένη) βουτάμε κι εμείς το δάχτυλο στο μέλι. Άρα δεν είναι μόνο θέμα θεσμικού πλαισίου. Είναι και θέμα αστυνόμευσης (που όποιος τη ζητήσει εδώ, μαύρο φίδι που τον έφαγε). Είναι πάνω απ' όλα όμως θέμα ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ και ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ. Και γι' αυτή, να είσαι βέβαιος ότι το λιγότερο που φταίει είναι η απουσία θεσμικού πλαισίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μέσα σ' όλα τ' άλλα, έχουμε κι αυτόν τον απίθανο τύπο, τον "Γκούφυ" Ευάγγελο Αντώναρο, να δηλώνει επί λέξει ότι... "τα πεύκα, όσο ωραία κι αν είναι, είναι επιβαρυντικός παράγοντας για την κατάσβεση πυρκαγιών"!

    Να τα κάψουμε όλα λοιπόν, να μη μείνει τίποτα, για να μην κινδυνεύουμε μετά. Θυμάστε την Πολυδώρεια ατάκα για το "στρατηγό άνεμο" ή την άλλη στη Βουλή (τότε που μάλλον... μιλούσε το κρασί) για τη "γράνα"; Ε, στις ίδιες χρυσές δέλτους της Ιστορίας φιλοδοξεί να καταγραφεί κι ο Αντώναρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Ανώνυμε 1:22 μην ξεχνάς πως ο Ευάγγελος Αντώναρος είναι γιός του αείμνηστου γελοιογράφου Αρχέλαου.Το γέλιο που μας "χαρίζει" συνεπώς έχει κληρονομικές καταβολές.Με την διαφορά ότι ο Αρχέλαος μας έκανε να γελάμε λόγω ιδιότητος.Ενώ ο ...υιός λόγω ιδιωτείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν πάντως το δει κανείς από μια άποψη, "ουδέν κακόν αμπιγιέζ καλού" (που έλεγε και η Lady Άντζελα). Αν δεν μείνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τίποτα για να φιλτράρει τον αέρα της Αττικής και η θερμοκρασία ανέβει με το καλημέρα +6 βαθμούς κάνοντας τη ζωή όντως αβίωτη, τότε είμαι περίεργος να δω πού διάολο θα αναζητάει ο μικροαστός το "νεοελληνικό όνειρο" της μαιζονέτας γι' αυτόν και το παιδί του. Οπότε... "BURN, BABY, BURN"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσυπογράφοντας το αρχικό σχόλιο του Ανώνυμου παραθέτω κάτι που έγραψα σε μια συζήτηση προ διετίας, όταν καιγόταν η Πάρνηθα.

    "Πολύ πλάκα έχουμε εμείς οι νεοέλληνες, και σαν γνήσιοι απόγονοι των πολιτισμένων προγόνων μας γνωρίζουμε τα πάντα.
    Σεισμολόγοι, επιδημιολόγοι, μετεωρολόγοι και τώρα δασολόγοι, δασοπυροσβέστες.
    Εθνική υστερία μας πιάνει μετά από κάθε γεγονός που έρχεται απλά να μας δείξει ποιοι είμαστε στ' αλήθεια, τι μας αξίζει να ζούμε και τι δεν μας αξίζει να απολαμβάνουμε.
    Και όπως στα τηλεοπτικά πάνελ οι καρεκλοκένταυροι "ειδικοί" προβάλλονται με τις εκ των υστέρων αναλύσεις τους, έτσι και εδώ το ίδιο παρακολουθώ και εμάς.
    Μέχρι να ξεχαστεί κι' αυτό.

    Σε τίποτα δεν διαφέρουμε μη γελιέστε, κι' ας δημοσιοποιούμε την δική μας δήλωση ευαισθησίας, εμείς δεν είμαστε τέτοιοι, εμείς πονάμε, εμείς νοιαζόμαστε.
    Σε μια ώρα που κανείς δεν έπρεπε να μιλά, όταν θα έπρεπε με σκυμμένο το κεφάλι να αναλογιζόμαστε τη δική μας συμμετοχή στο έγκλημα. Και κάπου θα τη βρούμε σίγουρα.

    Πονάμε όλοι, δεν το αμφισβητώ, όπως πονάει ο παχύσαρκος καπνιστής όταν ο γιατρός του λέει πως έπαθε έμφραγμα.
    Εισπράττουμε ότι μας αξίζει, έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν, το σύστημα που μας αξίζει και ότι απέμεινε από το πανέμορφο οικόπεδο που μας έτυχε να ζούμε.
    Εμείς οι ίδιοι αύριο πάλι θα πετάξουμε αναμμένα τσιγάρα, σακκούλες πλαστικές στις παραλίες, θα κλέψουμε, θα πάρουμε μίζα, θα οδηγούμε χωρίς ζώνη και θα βρίζουμε την αργή κυρία, θα οδηγήσουμε μεθυσμένοι ενώ το παιδί μας θα κάνει σούζες χωρίς κράνος, θα κυνηγήσουμε σε απαγορευμένα, θα δώσουμε και θα πάρουμε φακελάκι, θα ρουφιανέψουμε τον γείτονα, θα επισκεφτουμε τις Ουκρανέζες φίλες μας, θα σκοτώσουμε έναν φίλαθλο...

    Και μετά, έτσι ξιπασμένοι που είμαστε, θα καθήσουμε πίσω από τις κάθε λογής οθόνες και θα γίνουμε οι αδιάφθοροι κριτές των άλλων. Ωραία η απενοχοποίηση, και η ζωή συνεχίζεται χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει κάτι.
    Εμείς είμαστε το σύστημα, οι εμπρηστές, οι οικοπεδοφάγοι, τα λαμόγια, οι ανίκανοι μηχανισμοί.
    Γι' αυτό καλύτερα να μη μιλάμε και πολύ μετά από το ξεσκέπασμά μας, όχι πολλά λόγια, δεν μας παίρνει, ας σιωπήσουμε τουλάχιστον αφού ποτέ δεν θα κάνουμε ούτως ή άλλως τίποτα.
    Το παρόν λοιπόν κάηκε και το μέλλον πουλήθηκε."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Novus: Και στο σχόλιό σου αυτό, "απαντούσε" (?) το δικό μου

    "Δεν έχω οικόπεδο ούτε αυθαίρετο.Γιά να είμαι ακριβής δεν έχω τίποτα.
    Δεν πετάω τα σκουπίδια μου κάτω (το αμάξι μου είναι χωματερή γι αυτό το λόγο).
    Δεν έχω δώσει φακελλάκι, δεν έχω πάρει φακελλάκι.(και πώς άλλωστε...)
    Δεν οδηγώ μεθυσμένος, φοράω ζώνη από το 81 πάντα.Δεν κλέβω, δεν παίρνω μίζες,
    δεν βρίζω την αργή κυρία, δεν έχω ρουφιανέψει τον γείτονά μου τον ρουφιάνο, δεν
    έχω σκοτώσει κανένα φίλαθλο δεν πάω καν γήπεδο.
    Δεν πάω γιά κυνήγι, δεν ψαρεύω, δεν χαλάω την πανίδα και την χλωρίδα.
    Δεν είμαι εγώ λαμόγιο, μήτε οικοπεδοφάγος, (μόνο φέτα τρώω με το κιλό)
    δεν ανήκω σε κανένα μηχανισμό.
    Δεν μέμφομαι τον εαυτό μου γιά το ότι δεν "απολαμβάνω" τίποτε από τα παραπάνω.
    Αλλά το μόνο γιά το οποίο δεν συγχωρώ με τίποτε τον εαυτό μου,
    είναι γιά το ότι δεν έχω Ουκρανέζες "φίλες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ανώνυμος 24 Αύγουστος 2009 1:01 μμ :

    Και εντάξει, διάφορες ομάδες ή και μεμονωμένοι πολίτες (συνήθως ντόπιοι "επιφανείς") ασκούν οικιστικές πιέσεις.(Σίγουρα ασκούν).Οι "άλλοι" γιατί ενδίδουν ? Και αν ενδίδουν το κάνουν χωρίς αντάλλαγμα ? (εκτός από το αυτονόητο της ψήφου). Δηλαδή εγώ νομιμοποιούμαι γιά ένα έγκλημα που έκανα να επικαλεστώ πως το έκανα επειδή κάποιος με πλήρωσε γιά να το κάνω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χμ... novus θα διαφωνησω με την συμφωνια σου..
    προσυπογραφεις το σχολιο του ανωνυμου γιατι ταχα λες τα ιδια πραγματα, αλλα υπαρχει τεραστια διαφορα στην ουσια. αλλιως να αναφερεσαι καποια στιγμη.. ''ποναμε ολοι'' και αλλιως να αναφερεσαι καποια στιγμη ''θα τη βρισκω σαν τον νερωνα καθε φορα που.. κλπ''

    το θεμα δεν ειναι τι κανουν οι αλλοι, αλλα τι κανουμε η τι εχουμε κανει εμεις για την φυση.
    ποσες φορες οχι αν πεταξαμε σκουπιδι, αλλα ποσες φορες σκυψαμε να μαζεψουμε σκουπιδι αλλουνου. ποσες φορες οχι αν δεν καψαμε, αλλα ποσες φορες πηραμε μερος ατομικα η ομαδικα σε δενδροφυτευση. γιατι οι αλλοι ειναι οι αλλοι, εμεις ποιοι ειμαστε και τι πρεπει να κανουμε οχι για να σωσουμε την φυση(αυτη δεν χανεται-εδω θα ειναι, θα βρει τροπο)αλλα για να μπορουμε να κοιμομαστε πιο ησυχοι το βραδυ.

    και αυτα παυλε τα γραφω για σενα, εγω εχω την μεση μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είναι θέμα κουλτούρας, ούτε νοοτροπίας, ούτε διαφθοράς. Όποιος έχει ζήσει στο εξωτερικό το ξέρει. Είναι θέμα εμπιστοσύνης. Ο Έλληνας έχει χάσει την εμπιστοσύνη του ατην χώρα του και δικαίως. Δεν πιστεύει ότι οι προσπάθειές του θα κάνουν διαφορά, γιατί το έχει δεδομένο ότι στο τέλος κάποιος θα τον κρεμάσει. Μπορεί να προσπαθεί εναγωνίως να κρατήσει το δασάκι στη γειτονιά του καθαρό, και μετά να έρθει ξαφνικά ο κύριος Κράτος και να το κάψει, να αδειάσει μπάζα, να το πουλήσει για πολυκατοικίες. Αυτό λέγεται κοινωνικό συμβόλαιο και όταν σπάσει, θέλει δεκαετίες σκληρής προσπάθειας κι απ'τις δύο μεριές για να κολλήσει. Ε στην Ελλάδα έχει σπάσει. Αν ρωτήσεις έναν Έλληνα τί γνώμη έχει για τη χώρα του, το πιθανότερο είναι ότι θα σου πεί πώς είναι σκατά. Αν ρωτήσεις ένα Γερμανό ή Σουηδό το πιθανότερο είναι ότι θα σου πεί πως είναι η καλύτερη χώρα στον κόσμο, ότι οι νόμοι που υπάρχουν σωστά υπάρχουν κι ότι αυτός που τους έβγαλε ξέρει καλύτερα απ'τον ίδιο, γιατί αν δεν ήξερε θα τον είχαν απολύσει. Ο Έλληνας πιστεύει εξ'ορισμού ότι ο πολιτικός/δημόσιος υπάλληλος είναι διεφθαρμένος, ότι κάτι κρύβεται πίσω από όλα, ότι ο ίδιος ξέρει καλύτερα. Συνήθως έχει δίκιο, αλλά είναι τρομερά κουραστικός τρόπος να ζεις τη ζωή σου...

    Καταλαβαίνετε τη διαφορά?

    Γειά σου Παυλάρα
    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Σπύρος: Κατ΄αρχάς να σας ζήσει !!!!!!!!!!!!!!

    Σπύρο υπάρχει ο Ελληνισμός της διασποράς και ο Ελληνισμός της διαφθοράς.
    "Κι΄ενώ εμείς θα ζούμε καταρρεύσεις,
    ο έξω Ελληνισμός θα προχωρεί,
    και φώς και μουσική μιάς άλλης γεύσης
    στην μείζονα Ελλάδα θα εκραγεί!
    Στους Πανέλληνες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχα νά'σαι καλά φιλαράκι :)

    Ο Ελληνισμός της διασποράς έχει πολλή πλάκα να τον παρακολουθήσεις. Ο Έλληνας έίναι αναγκασμένος να μάθει να φυλάει τον κώλο του από μικρός, να έχει απαντήσεις για όλα, να μην εμπιστεύεται κανέναν. Και ξαφνικά τον βάζεις σε ένα κράτος ευνομούμενο (γιατί μην αμφιβάλλεις καθόλου, μέσα είναι μια χαρά ευνομούμενα κράτη είναι αυτά κι ας γαμάνε τον υπόλοιπο κόσμο με την πρώτη ευκαιρία). Πρώτα λοιπόν έρχεται το στάδιο της αμφισβήτησης, παλιά μου τέχνη κόσκινο: "Σιγά μην κλείσω τη βρύση, λειψυδρία τους λένε κι αυτοί οι μαλάκες το πιστεύουνε. Σιγά, φάγανε τα λεφτά για τα έργα αφαλάτωσης και μετά τα ρίχνουνε σε μας. Κορόϊδα ξανθοψειρες, τί χάνοι μαλάκες είναι". Μετά ψάχνει για σύμμαχο "άκουσες ρε τι λένε, λειψυδρία χαχαχα, αφού προχτές έβρεχε", αλλά ο ξανθοψειρας σε κοιτάει σα να είσαι Ούφο (που είσαι). Μετά για πρώτη φορά τίθεται το ερώτημα: "ρε μαλάκα, λές να μην είμαι τελικά τόσο έξυπνος όσο νομίζω ότι είμαι?". Και μετά, πολύ μετά, ο χιλιοκαμμένος, χιλιογαμημένος Έλληνας σιγά σιγά σταματάει να φυλάει τον κώλο του και να κοιτάει πίσω απ'την πλάτη του. Σκύβει και να πιάσει και το σαπούνι άμα λάχει. Και πρίν καταλάβει τί γίνεται, φτάνει στο απίστευτο στάδιο απλά να κάνει ότι του λένε... και ξέρεις κάτι ρε μάγκα μου? Στο τέλος όλα καλά του πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ''είναι τρομερά κουραστικός τρόπος να ζεις τη ζωή σου...'' γεια σου σπυρο!
    δεν νομιζω ομως. αυτος που γκρινιαζει χαιρεται την γκρινια του και την απολαμβανει :)
    αλλοστε ειναι πολυ πιο ευκολο να κατηγορησει καποιος την πυροσβεστικη γιατι δεν εριξε νερο στο σπιτι του, στον πυρηνα. ειναι πολυ δυσκολο ομως να παραδεχτει οτι η πυροσβεστικη επρεπε να προσπαθει να σταματησει τα μετωπα που εξαπλωνοταν ωστε να σωσει αλλα σπιτια.
    και οταν φυσα ο αερας ετσι, σε οποια χωρα, οτι αντιπυρικες , οτι οργανωση και εγρηγορση να υπαρχει, μιλαμε για φυτιλια και βλεπω-εγω τουλαχιστον- τις ιδιες περιπου καταστροφες.
    τα αλλα νομιζω ειναι αλλα λογια για να μην αγαπιομαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ασε που διαβασα το προηγουμενο σχολιο του ανωνυμου και καταλαβαινω την χρησιμοτητα της ανωνυμιας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. H χρησιμότητα της ανωνυμίας είναι ότι δεν μπορώ να βρώ πώς διάλο να γράφω με το όνομά μου εδώ, μου ζητάει λογαριασμό Google (δεν έχω) και κάτι κουφά typepad AIM και openID! Ούστ ρε....

    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φτασε και λιγο παρακατω.. ονομα..
    ουστ ρε.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το να μη καταλαβω σπυρο οτι μιλουσες εσυ, με εβαλε σε σκεψεις. γιατι δεν τον καταλαβα? αλλαζει το νοημα των λεγομενων αναλογα με το ποιος το λεει? κουφο ακουγεται το τελευταιο.
    και μετα απο 27ωρες σκεψης. το βρηκα! ναι αλλαζει.
    ανεβασε ενας στον σχολιασμο μια μετρια φωτογραφια-ξερεις παυλο σε ποιο σαιτ :) -και πριν σχολιασω ειδα ηλικια=14. σχολιασα ενθαρρυντικα. αν εισαι 14 κλπ.. το υφος του λογου του δεν εμοιαζε 14. βγαλε ακρη..
    και για να μην βγω εκτος θεματος θα πω ενα αλλο παραδειγμα. αν διαβασουμε εναν πολιτικο λογο-προταση χωρις υπογραφη, το ιδιο νοημα θα βγαλουμε? ιδιο ειναι να τα λεει ενας με κατα γενικη ομολογια λερωμενη φωλια και ιδια ενας αθωος-προς το παρον-νεος πολιτικος που δεν εχει δοκιμαστει? μηπως στην πρωτη περιπτωση θα θελουμε να σπασουμε την τηλεοραση?
    βαζε ονομα σπυρο απο κατω να ξερουμε ποιος τα λεει. και δεν στο ζηταω για να σε αντιμετωπισω φιλικα, αλλα απλα για να βγαλω νοημα..
    μου την εχει δωσει η ανωνυμια. τελικα παυλε, δεν θα εριχνα κορωνα γραμματα. εκτος αν ειχε το νομισμα ιδιες οψεις κι απο τις δυο πλευρες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οκ :)
    Θα υπογράφω, εκτός από όταν θέλω να σπάσω τα νεύρα του Παύλου χιχιχι
    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή