Σάββατο, 8 Αυγούστου 2009

Από τον Xarkyd λάβαμε μιά (αντ)απάντηση την οποία και δημοσιεύουμε (έχουμε και την ηθική υποχρέωση να το κάνουμε άλλωστε), χωρίς όμως σχόλια αυτή τη φορά, θεωρώντας πως και οι δύο πλευρές, εξέθεσαν εκτενώς τις απόψεις τους και τις αιτιάσεις τους και πλέον ο καθένας πλέον μπορεί να βγάλει με αρκετή ασφάλεια τα όποια συμπεράσματά του. Η μόνη σκέψη που θάθελα να παραθέσω είναι, πως μετά από αυτή την δημόσια ανταλλαγή απόψεων, ίσως το ελάχιστο "συμπέρασμα" που μπορεί να εξαχθεί, είναι η αξία που έχει να ακούει ο "ένας" τον "άλλον", όποιος και αν είναι ο "ένας" και όποιος και αν είναι ο "άλλος". Και αυτό το θεωρώ τόσο σημαντικό πραγματικά, που πλέον ένα ερώτημα του τύπου "τελικά ποιός έχει δίκιο" μοιάζει αφελές αλλά και άνευ ουσιαστικού περιεχομένου. Και τουλάχιστον γι΄αυτό, ευχαριστώ τον Xarkyd που μπήκε σε μιά τέτοια διαδικασία, ακόμη και αν όσα μου καταλόγισε απέχουν πολύ από το να μου είναι ευχάριστα.

"παύλο τα διάβασα όλα αυτά και δε διαφωνώ σε πολλά.όμως αυτό που είδα όταν ξαναμπήκες απότομα τότε είναι ότι έπεσες με τα μούτρα πάνω σε φωτογραφίες συγκεκριμένων ανθρώπων (που σύμφωνοι ήταν όλοι μέλη της τόσο πια κραγμένης από την εξουσία του ακατονόμαστου site παρέας) κι άρχισες το κήρυγμα.και το κήρυγμα αυτό δε μου άρεσε καθόλου.γιατί επειδή όλα σου τα σχόλια απευθύνθηκαν σε συγκεκριμένα άτομα (δε θα τα απαριθμήσω ένα ένα,όσοι έχουνε μνήμη θυμούνται σε ποιους έγραψες) το είδα σαν κάτι μεθοδευμένο που σκοπό είχε τη διάλυση αυτής της παρέας και το πέτυχες τελικά ,αφού από το πουθενά έβαλες την αρχή μιας κόντρας εκατέρωθεν,η οποία κατέληξε σε κοκκορομαχίες και διαγραφές.προσωπικά από τότε και κάμποσο καιρό έβλεπα πράγματα που δε μ΄ αρέσανε μέσα στο site,έγραψα όπου νόμιζα ότι βλέπω αρλούμπες και τελικά κατέβασα τις φωτογραφίες μου πριν με διαγράψουνε,φως φανάρι ήτανε ότι κάποια στιγμή θα συνέβαινε αυτό αφού δεν ήμουνα ποτέ πρόβατο σε αυτό που τόσο προπαγανδίζεται εκεί πέρα,η "όροι",η "νομιμότητα" κτλ από τους διάφορους γαλονάδες.αυτό που κι εσύ κι οι ιθύνοντες δεν μπορέσατε ποτέ να χωνέψετε είναι ότι σ' ένα site που θέλει να προβάλλεται ως το μεγαλύτερο φωτογραφικό site κι ως ένα ευρύτατο φάσμα φωτογραφικών θεμάτων (=αχταρμάς από κάθε είδους φωτογραφία) είναι ότι το ίδιο χωράει σε έναν τέτοιον αχταρμά κι η κάθε είδους αντιμετώπιση της αισθητικής κι ο λόγος που εκφέρεται.και η πιο βαριά και η πιο ελαφριά αντιμετώπιση κάθε οπτικής παράστασης,που για μένα δε σημαίνει ότι η μια είναι καλή κι η άλλη κακή.αυτό είναι και το κλειδί νομίζω να καταλάβει κανείς όλα αυτά που συμβαίνουνε εκεί και τις όποιες κοκκορομαχίες προκύπτουν.άρα συμφωνώ ότι ό,τι συμβαίνει εκεί ,έχεις δίκιο ότι είναι και πολιτικό κι όχι μόνο φωτογραφικό.αλλά επειδή προτιμώ να βλέπω φωτογραφίες παρά να διαβάζω αμπελοφιλοσοφίες και τσακωμούς,γι' αυτό δε στεναχωριέμαι καθόλου που δεν είμαι πια μέλος.από τον υπολογιστή μου δεν μπορώ να μπω στο ακατονόμαστο site ,μου λέει "xarkyd,συνέβη ένα σφάλμα" κτλ και κάτι άλλα για παραβιάσεις κτλ.όμως μπήκα τις προάλλες από τον υπολογιστή ενός φίλου κι είδα ότι στο προφίλ μου γράφει "xarkyd,μέλος,αποσυνδεδεμένος".ενώ με διαγράψανε με παρουσιάζουνε κι εμένα σαν ένα από τα τρισεκατομμύρια μέλη αυτού του τεράστιου site,φαντάζομαι το ίδιο θα συμβαίνει και με άλλους πολλούς διαγραφέντες.όποιος το ακούει από αυτούς που μπορούνε να το αλλάξουνε,τον παρακαλώ ή να με σβήσει τελείως από κει ή να το μετατρέψει σε "xarkyd,αποκλεισμένο μέλος",είναι γελοίο κι υποκριτικό για τους στατιστικούς-εμπορικούς τους λόγους να εμφανίζουν διαγραφέντες ως αποσυνδεδεμένα μέλη.
αν θέλεις το δημοσιεύεις και στο ζαχαροπλαστείο

καλό 15αύγουστο

dirtyharrry"

14 σχόλια:

  1. Παύλο,
    Πολλές φορές με εκπλήττεις !!
    Απο την μιά μας λες ή προσπαθείς να μας "υποδείξεις" πόσο Δημοκράτης και εξευρωπαισμένος είσαι αλλά από την άλλη άλλα πράττεις.
    1.Ακόμα δεν άρχισες το μπλόγκ και άρχισες τα "διοικητικου" τυπου διλημματα οπως αν θα πρέπει να δέχεσαι ανώνυμα μηνύματα κλπ .Αν συνεχίσεις με τα διοικητικά θα μπείς στα καλούπια αυτών που για χρόνια "κατηγορείς" και θα είσαι καί συ άξιος της τύχης σου.

    2.Εφοσον το παίζεις πραγματικός Δημοκράτης καλό θα ήταν να σταματήσεις κάθε λίγο και λιγάκι να μας αναφέρνεις οτι έχεις "ηθική υποχρέωση" να δημοσιεύεις τις απαντήσεις και ανταπαντήσεις των διαφόρων πλευρών. Απλώς κάντο χωρίς φανφάρες διότι πραγματικά είσαι υπόχρεος να το κάνεις !!!!! Ετσι ήταν και η αρχική σου δέσμευση.

    3.Οπως και οι διπλοεγγραφές σε άλλα sites έτσι και η διαδυκτιακή υπογραφή δεν λεει τίποτα για το κοινό . Εγώ για παράδειγμα μπορεί να υπογράφω σαν Παυλος ή σαν Αλέξαινα.

    4. Απο το ip ή πως το λένε δεν μπορείς να ξέρεις απο που ήρθε το κάθε μήνυμα;

    Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ ανώνυμε φίλε να τα πάρουμε ένα-ένα:
    1.Το ζήτημα με το θέμα των ανωνύμων που βρίζουν είναι κάτι το οποίο θα απασχολούσε τον οποιοδήποτε.Νομίζω πως μιά διαδικτυακή έστω υπογραφή θα ήταν το ελάχιστο αν κάποιος θέλει να καταγγείλει κάτι.Διαφορετικά θα μπορούσε να είναι και υποβολιμιαίος και να ενεργεί δόλια.Και στο κάτω-κάτω τί σχέση έχει η δημοκρατία με την ανωνυμία ? Αλλά τέλος πάντων επειδή και η δική σου άποψη έχει μιά λογική θα σε παρακαλούσα ειλικρινά να μου προτείνεις εσύ μιά λύση η οποία να διασφαλίζει και να προστατεύει με κάποιον τρόπο και τον καταγγελόμενο.Πχ. ας πούμε ότι σε λένε Πέτρο Πετρίδη και βγαίνει κάποιος και λέει ότι ο Πέτρος Πετρίδης έκανε αυτό και το ένα και το άλλο. Εσύ πώς θα ένιωθες ? Πές μου ειλικρινά. Το βρίσκεις δηλαδή αυτό ωραίο? Αλλά και πάλι σου λέω βρές μου εσύ μιά λύση στο θέμα και γώ θα την υιοθετήσω.Και το αν θέλω να λογοκρίνω ή να μπώ σε διοικητικά καλούπια όπως λές, νομίζω πως μάλλον η ...αρθρογραφία των τελευταίων ημερών δεν σε δικαιώνει...
    2. Ο λόγος γιά τον οποίον ανέφερα την φράση (έχουμε και την ηθική υποχρέωση να το κάνουμε άλλωστε), είναι πως πολλοί μπορούν να νομίσουν πως το κάνουμε γιά να γίνεται "τζέρτζελο" χώρια που μπορεί να πεί ο άλλος πως "εντάξει ρε φίλε τώρα τί θα κάνουμε δηλαδή με το ίδιο θέμα θα ασχολούμαστε?" Αυτός λοιπόν ήταν ο λόγος και όχι άλλος. Και φυσικά είχα και πραγματική υποχρέωση να το κάνω.Γι αυτό στην συγκεκριμένη φράση μου υπάρχει το "και".
    3.Ναι η "διαδικτυακή υπογραφή δεν λέει τίποτε γιά το κοινό" αλλά λέει γιά "μας".Και νομίζω πως όλοι γνωρίζουμε ποιός είναι ο "α" και ποιός ο "β".
    4. Από την ip πιθανόν να μπορείς να ξέρεις αλλά λάβε υπόψιν σου πως το kazandp.gr δεν έχει πίσω του ούτε σοφτγουεράδες ούτε τίποτε μηχανισμούς υποστήριξης ούτε τίποτε τεχνοφρικ που θα ξέρουν να ασχοληθούν με τέτοια πράματα, ούτε και θα το θέλαμε κάτι τέτοιο. Εγώ ένα blog έκανα και πριν το κάνω τρόμαξα να μάθω πού είναι το ένα κουμπί και πού το άλλο.Τι με πέρασες γιά κανένα που γράφει κώδικες γιά λογισμικό ? Με τα χίλια ζόρια το έστησα και καλά-καλά και γώ ο ίδιος είμαι λίγο πάνω από τα βασικά.Και σιγά μην καθόμουν να κάνω τον ντεντέκτιβ ποιανού είναι η μία ip και ποιανού είναι η άλλη... Άλλη δουλειά δεν είχα να κάνω...
    Λοιπόν περιμένω τις προτάσεις σου γιά το θέμα των ανωνύμων σχολίων.(των ανωνύμων που βρίζουν εννοώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παυλο,
    Εισαι γρηγορος και οπως παντα ετοιμολογος.
    Χαιρομαι που δεν εχασες "your touch" που λενε και οι αγγλοσαξωνες συμμαχοι μας.
    Ουτε 'γω ειμαι κομπουτερας κλπ.
    Το βρισιμο ομως ειναι υποκειμενικο:
    εγω ειμαι βασιλικος και οποτε ακουω εστω και το παραμικρο ειρωνικο σχολιο για τον Κων/νο μου ερχονται τα αιματα στο κεφαλι , ποσο μαλλον οταν το σχολιο ειναι ειρωνικο.
    Το ιδιο υβριστικο θα θεωρει ο "Καμλ453", αρχαριος συνδρομητης του DPGR ,οταν του λες οτι ο οριζοντας ειναι στραβος.
    Το ιδιο υβριστικο ειναι οταν λες του "τηρ567", που εχει ξοδεψει πανω απο 8000ευρω για εξοπλισμο, οτι η φωτομετρηση του ηταν λανθασμενη.
    Τελος το Ελληνοχριστιανικο βρισιμο ειναι προιον υψιστου θεικης εμπνευσεως μερος του καθημερινου λογου του Νεοελληνα και μαλιστα λεξεις σαν "μαλακας" και "πουστης" εχουν περασει στην ιστορια σαν λεξεις στοργης μεταξυ υμων και ημων.
    Οποτε σε σενα εναποκειται να αποφασισεις ποσο βρισιμο σηκωνει η ραχη σου.
    Δηλαδη να υπηρχε βρισιομετρο, στην πλευρα της υπερτατης ανοχης θα ηταν οι φιλοι μας οι αγγλοι που θα δημοσιευαν τα παντα χωρις λογοκρισια
    ( και μαλιστα χωρις προθεση να τα σβησουν υστεροτερα) λογω της "δημοκρατικης" τους πεποιθησης και στην πλευρα της ελαχιστης ανοχης οι ταλιμπανοι που θα θεωρουσαν βρισια ακομα και την αναφορα για γυναικειο φρυδι.
    Ετσι διαλεξε εσυ που θα ηθελες να εισαι.

    Υβριστικα
    Παυλος

    Υ.Γ. Πραγματικα ομως το βρισιδι δειχνει το επιπεδο του βρισαντος και οχι του αποδεκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίταξε να σου πω πώς εγώ τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι: Το να βγεί κάποιος και να πεί πως ο Βασιλιάς Κοκός είναι ένας μαλάκας και μισός, δεν νομίζω πως αποτελεί ύβρι (ούτε καν είδηση).Αποτελεί πολιτικό σχόλιο.Ομοίως και ο στραβός ορίζοντας του Χ φωτογράφου.Το σχόλιο ΔΕΝ αποτελεί ύβρι.Αλλά το να πεί κάποιος πως ο νταλικιέρης Τάδε Ταδόπουλος μόλις παραδώσει στην λαχαναγορά τα μπρόκολα, βάζει πάνω του ένα φούξια φουστανάκι και γόβα στιλέτο και κάνει πιάτσα, έ τότε αυτό ΔΕΝ είναι σχόλιο.Είναι κάτι άλλο, χώρια που επισείει και ποινικές ευθύνες. Και κακά τα ψέμματα, όλοι πλέον έχουμε μιά αντίληψη και μιά κρίση γιά να μπορούμε να καταλάβουμε την σαφή διαφορά μεταξύ συκοφαντικής δυσφήμισης και σχολίου.Από την άλλη μεριά, υπάρχει και μιά άλλη παράμετρος.Ποιός είναι αυτός στον οποίο αναφέρεσαι ? Ασκεί κάποια εξουσία ? Διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα ? Είναι Υπουργός, Γραμματέας, Κοινοτάρχης ? Θα υποστεί την βάσανο της κριτικής αλλά ως δημόσιος λειτουργός και ΟΧΙ ως φυσικό πρόσωπο. Νομίζω πως όλοι είμαστε μεγάλα παιδιά και καταλαβαίνουμε.
    Δεν είναι στην διάθεσή μου να λογοκρίνω ΚΑΝΕΝΑΝ και μέχρι τώρα μόνο ένα σχόλιο ανώνυμου δεν έχω αναρτήσει το οποίο ήταν τρία γράμματα που δεν σχημάτιζαν κάποια λέξη. Τώρα αν επειδή με ενδιαφέρει να προστατευτείς ακόμη και σύ ο ανώνυμος από κάποιον τυχόν κακόβουλο ανώνυμο, με παρομοιάζεις με ταλιμπάν, εγώ τι να πώ ? Πάντως δεν είδα να μου προτείνεις εσύ κάποια λύση.Ένα σχόλιο πχ. του τύπου "Ο Τάδε Ταδόπουλος εκδίδεται" θα σε έβρισκε σύμφωνο να αναρτηθεί ? Και αν κάτι τέτοιο "κοβόταν" θα το θεωρούσες λογοκρισία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παύλο, μην τσιμπάς (λόγω δημοκρατικών ευαισθησιών και έντιμου αριστερού παρελθόντος) σε αφελή καιεξυπνακίστικα κλισέ "επιχειρήματα" περί δημοκρατίας. Σ' έχω για πιο έξυπνο άνθρωπο, μην αρχίσω να αμφιβάλλω.

    Και η πιο δημοκρατική πολιτεία έχει νόμους, και οι νόμοι δεν δημιουργούνται για να καταπιέζουν πολίτες αλλά για να τους προστατεύουν από τους μαλάκες.

    Και εδώ, στο δικό σου στέκι χρειάζονται δικλείδες ασφαλείας για να προστατέψουν, και εσένα αλλά και τους φυσιολογικούς συνομιλητές σου, από τον φασισμό της βλακείας και της ηλιθιότητας, που στο ελεύθερο διδίκτυο βρήκαν τον ιδανικό τους χώρο .

    Ο φίλος Παύλος πιο πάνω, ας πάει να ανοίξει το δικό του "σπίτι" και ας επιτρέψει εκεί τον κάθε ανώνυμο να μπαίνει και να κάνει ότι γουστάρει.

    Δεν το εξετάζω νομικά το θέμα (που έχει και νομικές προεκτάσεις, και αν την πατήσει κάποιος στο τέλος, αυτός θα είσαι μόνο εσύ), αλλά από την ουσιαστική του πλευρά.

    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν σου προτείνω να λογοκρίνεις μια ΑΠΟΨΗ, ακόμα και την ανώνυμη (ναι, αυτό είναι στέρηση ελευθερίας της ΣΚΕΨΗΣ), σου λέω να λογοκρίνεις την ανώνυμη ΥΒΡΙ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ, ακόμα κι' αν υπογράφεται από ένα άγνωστο nickname.

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ και ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Παύλο δεν είναι να αλωθεί και το δικό σου blog και να ενσωματωθεί στην ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΧΙΜΠΑΤΖΗΔΩΝ, των ψευτοτσαμπουκάδων και των υβριστών. Αν θές κάτω από τον λόγο σου και τη σκέψη σου να γεμίζει ο χώρος με troll, και βρισιές, άσε τον ελεύθερο "λόγο" των κρετίνων να σου μολύνει το χώρο σου.

    Δεν νομίζω ότι δημιουργήσαμε τα blogs για να δώσουμε βήμα σε κάθε κομπλεξικό, ούτε για να γίνουμε δέσμιοι μιας επισκεψιμότητας. Νομίζω ότι τον κάναμε για να μπορούμε ελεύθερα και επώνυμα να αρθρώνουμε τον δικό μας λόγο και να επικοινωνούμε με ΕΛΛΟΓΑ άτομα. Απευθυνόμαστε σε όσους τον εκτιμούν, δεχόμαστε και δημοσιεύουμε τις αντίθετες απόψεις, στα πλαίσια ενός πολιτισμένου διαλόγου, και εν πάση περιπτώσει ΕΜΕΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ βρε αδελφέ.

    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΙ ΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΜΥΝΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΑΣ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. Δεν υπογράψαμε κάποιο διαδικτυακό κοινωνικό συμβόλαιο. Γνώμονας νομίζω είναι οι προσωπικές μας ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ.

    Και σε όποιον αρέσει, κι αν κάποιος θέλει να "χέσει" ελεύθερα ας πάει να χέσει αλλού βρε αδελφέ, (plenty of space)δεν θα τρέχεις εσύ να καθαρίζεις τα σκατά, να του δίνεις χαρτί για να σκουπιστεί για να μη σε κατηγορήσει ότι του στερούμε το δημοκρατικό δικαίωμα (μη χέσω) να χέζει όπου γουστάρει.

    Και στο κάτω κάτω ...χέστηκα για την γνώμη του κάθε ανώνυμου του διαδικτύου. Εάν είναι να αρχίσεις να εξηγείς τα αυτονόητα προαπαιτούμενα μιας ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, κάηκες. Δεν θα εκπολιτίσεις εσύ τους βάρβαρους του internet που σαν μωράκια κάθε φορά θα κλαψουρίζουν και θα επικαλούνται το "δικαίωμα ελεύθερου λόγου".

    Πολλά είπα, το ξέρω, νοιάζομαι για σένα γι' αυτό. Δεν θα επανέλθω στο θέμα. Μεγάλο παιδί είσαι, ευφυής είσαι, κάνε τις επιλογές σου. Καλή τύχη σου εύχομαι αν ανοιχτείς στις κοινωνίες των χιμπατζήδων (καλού-κακού πάρε και ένα ρόπαλο μαζί σου), αλλά, το ξέρεις βέβαια, ότι η βλακεία και η ηλιθιότητα είναι και πλειοψηφία, και οργανωμένες και ανίκητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίδες αγαπητε Γιώργο Novus, πώς αλλάζουν οι καιροί?
    Και όταν ερχόμαστε εμείς στην πλευρά της "εξουσίας", πώς προσπαθούμε να φτιάξουμε κανόνες, γιά την προστασία μας απο τους κακόβουλους?

    Να σου θυμίσω τα δικά σου έργα και ημέρες στο dpgr, όταν εσύ και κάποιοι άλλοι φωνάζατε γιά στέρηση δημοκρατικού δικαιώματος?
    Και όταν σας έλεγα ΕΓΩ "γιατί δεν πάτε αλλού αφού εμείς είμαστε δικτατορικοί" εσείς περί άλλων τυρβάζατε?

    Ετσι είναι αγαπητέ... αλλάζουν οι καιροί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν αναρτήθηκε σχόλιο "ανωνύμου" με στοιχεία αποστολής 9/8/09 και ώρα 11:11:52 επειδή περιείχε μειωτικούς χαρακτηρισμούς γιά συνομιλητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο GpSeven, μεταξύ άλλων που επιλέγει να ξεχνάει, είναι πως εδώ μιλάμε περί ανωνυμίας και τόσο ο Novus όσο και ο γράφων, ποτέ δεν μίλησαν στο dpgr ανωνύμως.Μάλιστα τόσο ο Νοvus όσο και ο γράφων ήταν τόσο επώνυμα nicknames εκεί μέσα όσο ελάχιστοι.Ας μην κάνουμε λοιπόν τέτοιες συγκρίσεις, διότι αν δεν είναι κακόβουλες είναι τουλάχιστον ατυχείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παύλε, ευτυχώς που μου δίνεις την "επιλογή" κακόβουλη, ή ατυχής.

    Σε διαβεβαιώνω πώς γιά τα γραφόμενά μου, δεν (θα) ισχύει το πρώτο,(ούτε ήρθα εδώ γιά να χέσω -όπως λέει ο Γιώργος) όσο γιά το ατυχής, ΟΚ, καλό είναι όμως μέσα απο τα γραφόμενα αυτά, να μαθαίνουμε όλοι μας, ότι κάποια πράγματα, γιά να γίνουν πρέπει να γίνονται μέσα σε κάποια πλαίσια.

    Αλλιώς "ξεφεύγουμε" δίχως να το καταλαβαίνουμε, οταν δέ γίνεται συνεχώς, μας γίνεται συνήθεια και δεν το καταλαβαίνουμε, με αποτέλεσμα να οδηγούμε σε "παρεκτροπή" όλες τις εμπλεκόμενες πλευρες.

    Το προηγούμενο post μου, δεν είχε ώς στόχο να θίξει τον Γιώργο, έμμεση αναφορά σε συμβάντα του παρελθόντος ήταν...

    σ.σ. Περιμένω μιά απάντησή σου, σε κάτι που σε ρώτησα, εκτός και αν η μή απάντησή σου είναι ...απάντηση, οπότε πάω πάσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παναγιώτη GPseven, ή λες κάτι ή δεν το λες.
    Αποφάσισε. Τι θα πει "Το προηγούμενο post μου, δεν είχε ώς στόχο να θίξει τον Γιώργο, έμμεση αναφορά σε συμβάντα του παρελθόντος ήταν..." ;;;
    Όταν λίγο παραπάνω λες,
    "Eίδες αγαπητε Γιώργο Novus, πώς αλλάζουν οι καιροί?"
    και
    "Να σου θυμίσω τα δικά σου έργα και ημέρες στο dpgr, όταν εσύ και κάποιοι άλλοι φωνάζατε γιά στέρηση δημοκρατικού δικαιώματος?"

    Εσύ, έχεις επανηλειμμένα καταφερθεί εναντίον του σημερινού σου οικοδεσπότη εδώ στο kazandp.gr.
    Δυστυχώς ο Δόγγανος πήρε μαζί του όλο το Ιδεοσκόπευτρο και τα μηνύματα που είχαμε ανταλλάξει οπότε τώρα, μπορείς να μιλάς με ασφάλεια. Η μνήμη όμως μένει.
    Μην μας το παίζεις σήμερα θιγμένος διότι κάποτε, έγλυφες εκεί που σήμερα φτύνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παντως εμενα κατι μου μυριζει.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τελικα τα κατοικιδια μου ητανε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mιχάλη κάνεις ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ! ΜΕΓΑΛΟ!
    ΔΕΝ έγλυψα ποτέ κανέναν, ΚΑΝΕΝΑΝ, ούτε τον Βλαστό, ούτε κανέναν άλλον!
    Και δεν είναι λίγες οι φορές που ήρθαμε σε αντιπαράθεση γιά διάφορα θέματα. Ημουν, είμαι καιθα είμαι πάντα ακέραιος, με κατασταλαγμένες απόψεις, και δεν διστάζω να το πώ δημόσια.

    Το ότι κάποτε "υποστηριζα" τον Μιχάλη, ΔΕΝ σημαίνει ότι οι συνθήκες του "κάποτε" ισχύουν και "σημερα". Αυτός που συμπεριφέρθηκε άσχημα, και δεν υπολόγισε τίποτε απο το "κάποτε" είναι αυτός, και όχι εγώ.

    ΚΑι ότι έκανα εγώ στο "κάποτε" το έκαν επειδή εγώ πίστευα ότι έπρεπε να πράξω έτσι, και όχι γιατί μου υπεδείχθη απο κάποιους.

    Εν πάσει περιπτώσει, επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το κλίμα εδώ γιά μένα είναι βαρύ, (μάλλον μούχλα σου μυρίζει Μήτσο) σα ευχαριστώ γιά το βήμα που μου δώσατε μέχρι τώρα, και δεν θα σας ξαναενοχλήσω...
    Μιχάλη Chobe αν δεν γνωρίζεις προσωπικά κάποιον και τι άνθρωπος είναι μην βγάζεις συμπεράσματα.
    ΑΠ'ότι έμαθα, ένα παραδειγμα το έχεις ήδη, και αφορά εσένα.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή