Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

- Αμαρτήστε λοιπόν φίλοι μου, αμαρτήστε άφοβα ! Και μετά μετά φυσικά μεταννοείστε, γιατί ναι μεν δεν πιστεύουμε στην μετά θάνατον ζωή και άλλα τέτοια του ξαποδώ (της αριστεράς και της προόδου δηλαδή), αλλά καλό είναι να κρατάμε και καμμιά πισινή γιατί ποτέ δεν ξέρεις και όποιος φυλάει τα ρούχα του και των φρονίμων τα παιδιά κλπ. Σαν τις γριές που ενώ έκαναν μιά ζωή που μπροστά της η ιστορία της Ο(μικρον) θα έμοιαζε με παιδικό ανάγνωσμα, αλλά μόλις άρχισαν να βλέπουν από μακριά νάρχεται το πούλμαν της ΧΑΡΟΣ TOURS που γράφει επάνω στο diplay με τα κόκκινα λεντάκια ALLOS COSMOS, τρέχουν στις εκκλησιές και στα εικονίσματα μπας και προλάβουν να πείσουν τον Πανάγαθο ότι άλλαξαν απόψεις περί του εξωσυζυγικού σεξ. Μα και φυσικά και στα 93 τους θα άλλαζαν απόψεις περί του εξωσυζυγικού σεξ. Ξέρεις τι κακό είναι το εξωσυζυγικό σεξ όταν είσαι 93 ?
Εδώ κι εμείς ακόμη που μας λείπουν καμμιά δεκαριά ολυμπιάδες μέχρι τα 93, ούτε που να το βάλουμε στο στόμα μας...
Σιχαίνομαι όλες τις ηδονές τις οποίες είμαι ανίκανος να έχω. Οπότε έτσι, και καλύπτω την μαλακία μου και πλασάρομαι ως καλός οικογενειάρχης και έχω και εξασφαλισμένη θέση στον παράδεισο. Είμαι "καλός" γιατί είμαι τελείως ανίκανος να είμαι καλύτερος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου